וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

איתמר בן גביר או בצלאל סמוטריץ' - את מי הציבור מעדיף?

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 17:11

יו"ר עוצמה יהודית אומנם מקבל ציון סנטימנט שלילי של 1.5 בנוגע לשיח כלפיו ברשת, אך יו"ר הציונות הדתית סופג ביקורת רבה גם בימין בצל כישלון המו"מ עם עמיתו ומקבל ציון נמוך משמעותית - כך עולה מנתוני "באזילה" שנאספו עבור וואלה. ומי מהם מעניין יותר את הישראלים?

בווידאו: בן גביר קורא לסמוטריץ' לבצע משאל שיקבע את גודל המפלגות ברשימה המשותפת/צילום: רוני כנפו

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, מעניין יותר את הציבור ואהוד יותר מיו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' - כך עולה מנתוני "באזילה", החברה המובילה בארץ למודיעין גלוי המומחית בניטור וניתוח שיח ברשת, שנחשפים היום (שלישי) בוואלה.

כ-4,000 שיחות נרשמו בשבוע האחרון ברשתות החברתיות על בן גביר - כפול מעמיתו. בכל הנוגע לאינטראקציות ברשת, הפער גדל משמעותית. לא פחות מ-845 אלף אינטראקציות נרשמו ברשת על בן גביר, לעומת 353 אלף בלבד לסמוטריץ'.

סמוטריץ בן גביר. אתר רשמי, עיבוד תמונה
סמוטריץ בן גביר/עיבוד תמונה, אתר רשמי

כשמנתחים את השיח סביב השניים, מגלים כי הציבור מעדיף את בן גביר על פני סמוטריץ'. יו"ר עוצמה יהודית אומנם מקבל ציון סנטימנט שלילי של הציבור כלפיו, 1.5-, אך יו"ר הציונות הדתית גורף ציון נמוך משמעותית - מינוס 7.

ההבדל נובע ככל הנראה מכך שבעוד בן גביר סופג סנטימנט שלילי רק בשמאל, סמוטריץ' סופג ביקורת גם בימין ומצטייר כזה שאחראי על הפיצול בין המפלגות. מהנותנים עולה כי 30% מהשיח על בן גביר היה חיובי, בעוד 38% היה שלילי. מנגד, רק 14% מהתגובות על סמוטריץ' היו חיוביות, לעומת 58% שהיו שליליות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בן גביר. אתר רשמי, עיבוד תמונה
בן גביר/עיבוד תמונה, אתר רשמי
סמוטריץ. אתר רשמי, עיבוד תמונה
סמוטריץ/עיבוד תמונה, אתר רשמי

עוד עולה מנתוני "באזילה" כי השיח סביב בן גביר גורר תגובות רגשיות יותר, כשלא פחות מ-95% מהתגובות כוללות שיח רגשי ולא בהכרח ענייני. גם סמוטריץ' גורר אמוציות רבות מהציבור, אך שיעור השיח הסנטימנטלי סביבו עומד על 82%.

/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully