וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

"שובה של קווין זי": הרשת חוגגת את הניצחון של מלכת הטוויטר

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 23:59

עם הכרזת תוצאות הפריימריז של מרצ, גולשים רבים לא בזבזו זמן ומיהרו לכתוב על המאורע, כשהם לא חוסכים בעקיצות. "ריקול נוסף: חלקים של שר הבריאות התגלו בתחתית רשימת מרצ", כתב אחד; "גלאון עוברת עם הורוביץ על המפלגה לראות איזה שריטות השאיר", צייץ אחר

זהבה גלאון ניצחה בבחירות על ראשות מפלגת מרצ/מערכת וואלה

לאחר הכרזת תוצאות הפריימריז של מרצ הערב (שלישי) וההכרזה על זהבה גלאון כמנצחת הגדולה, גולשים רבים לא בזבזו רגע נוסף ומיהרו לכתוב על המאורע ברחבי הרשת. "קווין זי שוב קווין", חגגו בטוויטר.

"ריקול נוסף: חלקים של שר הבריאות התגלו בתחתית רשימת מרצ", כתב גולש אחד, שהתבדח על המקום הנמוך אליו הגיע יו"ר המפלגה היוצא ניצן הורוביץ, שהגיע למקום השביעי והלא ריאלי. "זהבה גלאון עוברת עכשיו עם ניצן הורוביץ על המפלגה לראות איזה שריטות הוא השאיר לה", כתב גולש אחר.

זהבה גלאון ניצחה בקרב על ראשות מפלגת מרצ, בתום יום הפריימריז של המפלגה, שנערכו לקראת הבחירות לכנסת ה-25. סגן השר יאיר גולן, שהתמודד מולה על הובלת המפלגה, הגיע למקום החמישי ברשימה. יו"ר המפלגה היוצא, שר הבריאות ניצן הורוביץ, הגיע למקום השביעי המסתמן כלא ריאלי. בכך, אף אחד מחברי הממשלה ממרצ, ובהם תמר זנדברג שהחליטה לא לרוץ בבחירות, לא יכהנו ככל הנראה בכנסת הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully