וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

שקד וקארה נפרדים: סגן השר לא ישובץ במפלגת "הרוח הציונית"

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 16:36

על פי שקד, החלטת קארה נובעת מאי-שיבוצו במקום הרביעי ברשימה - שככל הנראה שמור לצבי האוזר. "לפעמים אנשים מייצרים לעצמם זכרונות אלטרנטיביים", הגיב קארה. "אם ככה היא זוכרת את השיחה שבה הודעתי על עזיבה אז לא נורא". השרה: "מאחלת לו בהצלחה בכל אשר ילך"

בווידאו: סגן השר קארה בריאיון לטל שלו ויקי אדמקר מתייחס ליום שאחרי בנט/צילום: רוני כנפו, הפקה: יפעת רוזנברג ושי ורקר

סגן השר אביר קארה לא יהיה חלק מרשימת הרוח הציונית בבחירות לכנסת ה-25 בראשות איילת שקד, כך הודיעו היום (שישי) השניים. על פי שקד, החלטת קארה נובעת מאי-שיבוצו במקום הרביעי ברשימה - שככל הנראה שמור לצבי האוזר.

משקד נמסר כי "אביר קארה פעל למען עצמאים ולמען הסרת רגולציה בשנה האחרונה והביא הישגים חשובים", מסרה יו"ר המפלגה איילת שקד בהמשך להודעתה. "הרוח הציונית תמשיך להוביל את דגל השוק החופשי ולהילחם בחסמים וביוקר המחייה. מאחלת לאביר הצלחה בכל אשר ילך", הוסיפה.

אביר קארה ואיילת שקד. מארק ניימן, לע"מ,
אביר קארה ואיילת שקד/מארק ניימן, לע"מ

"אני אוהב את איילת ומעריך אותה", מסר קארה. "לפעמים אנשים מייצרים לעצמם זכרונות אלטרנטיביים. אם ככה היא זוכרת את השיחה שבה הודעתי על עזיבה אז לא נורא וזה בסדר. מאחל לה הצלחה מכל הלב".

כך, מתוך חברי הכנסת המכהנים של ימינה, נותר במפלגת הרוח הציונית בהובלתה של שקד רק את חבר הכנסת יום טוב כלפון. זאת לאחר שיושב הראש הקודם של מפלגת ימינה, נפתלי בנט, הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות. השר לשעבר מתן כהנא הודיע על מעברו למחנה הממלכתי בראשות גנץ, בה שובץ במקום ה-9 יחד עם חברת הכנסת שירלי פינטו שתשובץ במקום לא ריאלי. חברי הכנסת עידית סילמן ועמיחי שיקלי שפרשו מהקואליציה עוד בטרם פיזור הכנסת ה-24, ככל הנראה ישובצו בליכוד במסגרת שיריון שהובטח להם במפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully