וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

12 שעות לאחר שהודיע על תמיכתו בשקד - פולארד מודיע: "חוזר בי"

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 21:09

המרגל היהודי אמריקני המשוחרר הודיע הערב כי יסיר את תמיכתו ברוח הציונית. זאת לדבריו בשל סירובה של שקד להוציא את יועז הנדל מרשימתה ולהתחייב להקמת ממשלת ימין. "חשש סביר שהיא שוב תעביר קולות מימין לשמאל". שקד: "מכונת הרעל העמידה אותו במצב בלתי אפשרי"

בווידאו: פולארד בהתבטאות פוליטית חריגה: "קורא להצביע לאיילת שקד"/מערכת וואלה!

המרגל היהודי אמריקני המשוחרר יהונתן פולארד הודיע הערב (שלישי) כי הוא מסיר את תמיכתו במפלגת הרוח הציונית בראשותה של איילת שקד. זאת, 12 שעות בלבד לאחר שהודיע הבוקר על תמיכתו בשרה ובמפלגתה. "אחרי הדברים שאמרתי לאיילת שקד הבוקר, התברר לי שהיא מסרבת להוציא את יועז הנדל מרשימתה ולהתחייב שתצטרף רק לממשלת ימין. בשל כך ולאור החשש הסביר שהיא שוב תעביר קולות מימין לשמאל, אני חוזר בי מתמיכתי בה", אמר פולארד.

ג'ונתן פולארד בניו יורק לאחר שחרורו מכלא באטנר בצפון קרוליינה. נובמבר 2015. רויטרס
חוזר בו. המרגל היהודי האמריקני יהונתן פולארד/רויטרס

יו"ר הרוח הציונית, איילת שקד, הגיבה להצהרתו: "שמחתי לשמוע הבוקר על התמיכה בי מצד ג'ונתן פולארד. מכונת הרעל שהופנתה כלפיו מהרגע שהודיע על תמיכתו בי העמידה אותו במצב בלתי אפשרי ואני שמחה שהוא הוציא את עצמו מעין הסערה. לגיבור ישראל כמוהו מגיע להיות בלב הקונצנזוס ולא להפוך למטרה בשיח הרעיל של הפוליטיקה הישראלית. כפי שאמרתי מעל כל במה בשבועות האחרונים - רק ביחד ננצח, זהו סוד כוחו של עם ישראל", אמרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הרוח הציונות 29 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
שמחה שהוא הוציא את עצמו מעין הסערה. שרת הפנים איילת שקד/ראובן קסטרו

מוקדם יותר היום הודיע פולארד על תמיכתו בשרת הפנים איילת שקד ובמפלגתה "הרוח הציוניות" לקראת הבחירות הקרובות. "בגלל אהבתי האין סופית למדינה אני קורא להצביע לאדם שאני יודע שישרת את מדינת ישראל בצורה שתשמור הן על האינטרסים החיוניים שלה והן על כבודה - איילת שקד", הצהיר פולארד. עוד חיזק את דבריו והתייחס לכהונתה הקודמת של השרה בממשלות עבר. "אני מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה ושהיא לא תחזור עליהן. אנחנו ראויים לפטריוטית מוכחת כמו שקד, ולה מגיעה ההזדמנות להמשיך להיות חלק מהנהגה הישראלית", אמר.

הערב, חזר בו פולארד מהצהרתו. זאת לדבריו בשל העובדה כי השרה לא הצהירה על נאמנות מוחלטת לממשלת ימין, ועקב החשש שתעביר קולות מהימין לשמאל. "התברר לי שהיא מסרבת להוציא את יועז הנדל מרשימתה ולהתחייב שתצטרף רק לממשלת ימין", מסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully