וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

הדר מוכתר על הסירוב לשיתוף פעולה עם אבידר: "לא מייצג את העקרונות שלי"

בהמשך לפרסום בוואלה!, יו"ר מפלגת צעירים בוערים טענה כי היא לא יכולה לחשוב על ריצה מותפת עם אלי אבידר. "הוא התקשר בעצמו ודיבר איתי בקושי 10 דקות", אמרה בריאיון ל-103FM. "הוא מונע משנאה לנתניהו, מה אכפת לי ביבי לא ביבי? אם זה לא יוקר המחייה - לא מעניין"

הדר מוכתר בוועדת החינוך של הכנסת/ערוץ הכנסת

יו"ר מפלגת צעירים בוערים הדר מוכתר התייחסה היום (חמישי) לסירובה לשיתוף פעולה פוליטי בבחירות הקרובות עם יו"ר מפלגת ישראל חופשית אלי אבידר - כפי שפורסם לראשונה בוואלה!. "הוא התקשר בעצמו ודיברתי איתו בקושי עשר דקות", אמרה בריאיון ל-103FM. "אני לא יכולה לחשוב על ריצה משותפת. הוא לא מייצג את העקרונות והאידאולוגיה שלי".

עוד המשיכה מוכתר ואמרה כי אבידר מונע משנאה ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. "מה אכפת לי מביבי לא ביבי?", טענה. "לי אין שום בעיה עם אותם הפוליטיקאים. אני רוצה לשתף איתם פעולה כדי לקדם את האידאולוגיה של הצעירים. מה אכפת לי מימין ושמאל? אם זה לא יוקר המחייה - זה לא מעניין".

הדר מוכתר. איתמר כהן, באדיבות המצולמים
"לא מייצג את העקרונות שלי", מוכתר/באדיבות המצולמים, איתמר כהן

אתמול פורסם בוואלה! כי יו"ר מפלגת ישראל חופשית, אלי אבידר, פנה באחרונה להדר מוכתר, מייסדת מפלגת "צעירים בוערים", בהצעה לבחון שיתוף פעולה פוליטי בבחירות הקרובות. לפי גורמים פוליטיים, אבידר הציע למוכתר לבחון ריצה משותפת בבחירות, אך היא סירבה, בין השאר בגלל הזיהוי שלו כמתנגד לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ורצונה לפנות לקהלים צעירים רחבים ככל האפשר. מוכתר אישרה את הפרטים. מטעמו של אבידר נמסר: "לא מתייחסים לשיחות על מגעים".

מוכתר מנהלת בשבועות האחרונים קמפיין רשת רחב לקידום מפלגת "צעירים בוערים" שעיקר עיסוקה בנושאי יוקר המחיה. מאחר והיא בת 20 בלבד, היא צעירה מדי כדי להתמודד לכנסת אך היא רשמה את מפלגתה ברשם המפלגות ומתכוונת להריץ מועמדים אחרים בבחירות לכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully