וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

בטוויטר האשימו: הדר מוכתר היא בתו של מיליונר. היא לא נשארה חייבת

מערכת וואלה! חדשות

3.9.2022 / 20:50

אושיית הרשת מואשמת בטוויטר שהיא מסתירה את העובדה שאביה הוא מיליארדר בשם יצחק מנור. מוכתר שללה את הפרסומים והגיבה בכעס: "תתביישו לכם, אבא שלי לא מיליונר. במקום להתעסק בחרא תתעסקו בזה שאין לילדים שלכם עתיד"

הדר מוכתר בוועדת החינוך של הכנסת/ערוץ הכנסת

ציוצים שפורסמו היום בטוויטר טוענים שאושיית הרשת הדר מוכתר היא ביתו של מיליארדר בשם יצחק מנור. מוכתר, שמפיצה את משנתה הפוליטית ברשתות החברתיות, טוויטר וטיקטוק, ונוהגת להתבטא נגד יוקר המחיה, סיפרה בעבר שאביה היה מנכ"ל של חברה גדולה. אחד ממבקריה אמר ב"טוויטר": "למה צעירה בת של מיליארדר מתיימרת לייצג את הצעירים שסובלים מיוקר המחיה"?

מוכתר עצמה שללה את הפרסומים והגיבה בכעס. "תתביישו לכם, אבא שלי לא מיליונר", כתבה בחשבון הטוויטר שלה. "לא סובלת את יאיר לפיד, לא סובלת את ביבי נתניהו ומאוכזבת מכם. במקום להתעסק בחרא, תתעסקו בזה שאין לילדים שלכם עתיד", הוסיפה.

הדר מוכתר. איתמר כהן, באדיבות המצולמים
"לא סובלת את ביבי נתניהו". הדר מוכתר/באדיבות המצולמים, איתמר כהן

"בובה על חוט"? הדר מוכתר מואשמת בגניבת דעת

מוכתר הקימה מפלגה בשם צעירים בוערים. לצורך הקמת המפלגה היא נעזרה בקמפיין מימון המונים. בדף הקמפיין היא כתבה: "היי, קוראים לי הדר מוכתר, אני בת 20 ואין לי עתיד במדינת ישראל. וזה לא רק אני. לצעירים כיום במדינה אין עתיד. איך אנחנו יכולים לגור פה כשהשכר החציוני הוא 6,000 שקל ושכירות ממוצעת היא יותר מ-5,000 שקל? איך אנחנו יכולים לחיות פה כשכוס קפה עולה 15 שקל בשמן ששכר המינימום הוא 29.5 שקל?". המפלגה אמנם לא עוברת את אחוז החסימה בסקרים, אבל היא גורפת לא מעט קולות, ומתקרבת לשיעור ההצבעה לאיילת שקד.

באתר המפלגה מבטיחים פעיליה: "בניגוד לפוליטיקאים שמבטיחים ומשקרים, צעירים בוערים לא תיפגש עם אף לוביסט של אף מונופול. אנחנו נוריד את המכסים על מוצרי המזון, נפתח את השוק הישראלי לייבוא מחו"ל ונשים סוף לעידן המיסים המוקרצים של מדינת ישראל". בציוצים בטוויטר שעל פיהם היא ביתו של מיליארדר, הואשמה מוכתר בכך שהיא למעשה "בובה על חוט".

"צייצני טוויטר, תתביישו". הדר מוכתר מגיבה

לאחרונה פנה למוכתר אלי אבידר והציע לה לרוץ איתו ועם מפלגתו ישראל חופשית. מוכתר סירבה משום שלדבריה "הוא לא מייצג את העקרונות והאידיאולוגיה שלי. מוכתר אמרה כי אבידר מונע משנאה ליו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. "מה אכפת לי מביבי לא ביבי?", טענה. "לי אין שום בעיה עם אותם הפוליטיקאים. אני רוצה לשתף איתם פעולה כדי לקדם את האידאולוגיה של הצעירים. מה אכפת לי מימין ושמאל? אם זה לא יוקר המחייה - זה לא מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully