וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

ליברמן הודף את טענות פעיל ישראל ביתנו לשעבר ותוקף את נתניהו: "חלאת המין האנושי"

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 14:19

שר האוצר ביטל את טענותיו של יוסי כמיסה, שטען כי ליברמן הציע לו לפני שני עשורים סכום כספי כדי "לרצוח ניצב במשטרה". "הוא שקרן פתולוגי, אדם שיודע דבר כזה - מצופה שירוץ מייד למשטרה. זו הרוח של נתניהו שנלחץ מהסקרים". בתוך כך היועמ"שית הודיעה על בדיקת הדברים

ליברמן: "נתניהו הוא חלאת המין האנושי"/רוני כנפו

שר האוצר אביגדור ליברמן הדף היום (ראשון) את טענותיו של יוסי כמיסה, פעיל לשעבר בישראל ביתנו, לפיהם הוצעו לו מאה אלף דולר כדי לרצוח ניצב במשטרה. "האיש שקרן פתולוגי", אמר. "מדובר בשיטות נתניהו ולא בפעם הראשונה - האיש חלאת המין האנושי". בתוך כך, היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מאירה אמרה היום כי טענותיו של כמיסה ייבדקו.

שר האוצר המשיך ותקף את כמיסה. "אדם שיודע דבר כזה - מצופה שירוץ למשטרה", הבהיר. "העובדה שנזכר 20 שנה אחר כך במערכת מעוררת תמיהה. נתניהו מנסה להשקיע את אותם מכתבי אזהרה של מירון. לא יעזור לו שום דבר. אם תיפתח חקירה - אשמח לעבור פוליגרף".

שר האוצר, אביגדור ליברמן בפתח ישיבת הממשלה 4 בספטמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
"המידע ייבחן כמקובל", ליברמן/פלאש 90, יונתן זינדל

בתגובה לדבריו של ליברמן, הליכוד מסרו כי: "ליברמן המסית הלאומי בלחץ. האיש שהציע לזרוק את החרדים למזבלה קורא עכשיו לנתניהו בשמות גנאי כאחרון הגנגסטרים. נקווה שהוא לא יציע לאף אחד מאה אלף דולר כדי לחסל את נתניהו. ליברמן יכול להפסיק להזות, לליכוד ולראש הממשלה לשעבר נתניהו אין שום קשר לטענות המטרידות שפורסמו נגדו בימים האחרונים".

עוד בוואלה!

פעיל לשעבר בישראל ביתנו: ליברמן אמר לי לרצוח ניצב; שר האוצר: "טענה מופרכת"

לכתבה המלאה
אביגדור ליברמן באירוע השקת קמפיין מפלגת ישראל ביתנו. מלון סי הוטל, נווה אילן, 14 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
"אשמח לעבור פוליגרף", ליברמן/ראובן קסטרו

בתוך כך, היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מאירה אמרה היום כי טענותיו של כמיסה ייבדקו. לדבריו של כמיסה שהועלו לרשתות החברתיות בשבוע שעבר, ליברמן הציע לו מאה אלף דולר כדי לרצוח ניצב במשטרה וכן הועלו טענות לגבי התנהלות פלילית לכאורה של שר האוצר.

"במערכת אכיפת החוק התקבל בתקופה האחרונה מידע המיוחס לכמיסה, באמצעות צד שלישי, על אירועים שהתרחשו לשיטת מוסר המידע לפני למעלה מעשרים שנה", נמסר מלשכתה של בהרב מאירה. "כעת גם פרסם כמיסה דברים ברשתות החברתיות - המידע ייבחן כמקובל".

בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת במצודת זאב בתל אביב 26 ביולי 2022. ראובן קסטרו
"מנסה להשקיע את מכתבי מירון", נתניהו/ראובן קסטרו

כמיסה, שהתראיין ביום שישי בחדשות 13 אצל אילה חסון, טען כי היה עוזרו של יו"ר ישראל ביתנו לפני כ-20 שנה, בעוד שליברמן עצמו אמר כי כמיסה היה רק פעיל במפלגה. "אני פונה לגברתי היועצת המשפטית לממשלה", כתב כמיסה בפוסט בפייסבוק. "במשך חודש יושב מידע מודיעני בלה"ב על פוליטיקאי שהציע לרצוח ניצב במשטרה ובכל זאת שקט בגזרת היועמ"שית. אני מציע לך גברתי להזמין אותי ואת ליברמן לפוליגרף, נשאל שאלה אחת - האם ליברמן הציע לי 100 אלף דולר כדי לרצוח ניצב במשטרה?".

בתשובה, יו"ר ישראל ביתנו השיב על הטענות של כמיסה בפירוט ארוך. "מדובר בטענה מופרכת של אדם הזוי שמניעיו רחוקים שונות דור מלהיות תמימים וטהורים. ברור לכל כי מדובר במהלך זדוני ומתוכנן כחלק מקמפיין נגדי ונגד מפלגת ישראל ביתנו", כתב ליברמן. "ברצוני להבהיר, האיש מעולם לא היה העוזר או היועץ שלי, אלא פעיל במפלגת ישראל ביתנו בימים שקודמים להקמתה ובימים הראשונים שלאחר הקמתה. מעולם האיש לא מונה לשום תפקיד באופן רשמי ובאופן בלתי רשמי, ומעולם לא שולמה לאיש משכורת מטעמי או מטעם המפלגה. השיחה האחרונה בינינו התרחשה לפני כ-20 שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully