וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

משה קלוגהפט ישמש "יועץ מיוחד" בקמפיין הבחירות של נתניהו

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 6:05

היועץ האסטרטגי נחשב כמקורב לבנט ואף ייעץ לו במהלך כהונתו כרה"מ. ב-2020 שימש כיועץ לנתניהו, וכעת חוזר לתפקיד. הוא פרץ לתודעה בסיסמה של בנט "משהו חדש מתחיל" בבחירות 2013 ומאז ייעץ לאראל מרגלית כשהתמודד לראשות העבודה, ועזר בחשאי לתמר זנדברג

משה קלוגהפט  03/02/2013. ראובן קסטרו
חוזר לנתניהו. קלוגהפט/ראובן קסטרו

יו"ר האופוזיציה וראש מפלגת הליכוד בנימין נתניהו מינה את היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט כיועצו המיוחד לקמפיין הבחירות - כך הודיעה היום (ראשון) לשכתו של נתניהו.

קלוגהפט ייעץ ב-2021 לראש הממשלה דאז, נפתלי בנט. קלוגהפט נחשב כמקורב לבנט בעשור האחרון ואחד הקמפיינרים הבולטים במערכת הפוליטית. הוא עבד בעבר עם הבית היהודי, "אם תרצו", ב-2020 שימש כיועץ לנתניהו.

בנימין נתניהו, מצודת זאב, 24 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
נתניהו/ראובן קסטרו

היועץ האסטרטגי פרץ לתודעה בסיסמה של בנט "משהו חדש מתחיל" ב-2013, וב-2015 היתה "מפסיקים להתנצל". כמו כן עבד עם חבר הכנסת לשעבר אראל מרגלית בהתמודדות על ראשות מפלגת העבודה, שם הגה את "סרטון הצעקות" בו מרגלית צעק "קיבינימט".

ב-2018 ייעץ בחשאי ליו"ר מרצ תמר זנדברג בקמפיין הפריימריז לראשות מרצ, מה שחולל סערה וביקורת פנימית במפלגתה. במקביל לעבודותיו בארץ, בשנים האחרונות קלוגהפט עסק גם בייעוץ בחו"ל, במדינות מזרח אירופה. בין השאר, ייעץ בעבר בקמפיינים ברומניה, בבחירות לנשיאות גאורגיה וקוסובו, לקנצלר אוסטריה ולראשות ממשלת יוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully