וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

איילת שקד: "אין לימין 61"; ינון מגל: "חבל, היית הבטחה גדולה"

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 12:27

יו"ר הרוח הציונית הגיעה לריאיון, ובלאגן פרץ באולפן. איש הימין טען כי "אין מחילה" על כניסתה לממשלה האחרונה. שקד השיבה: "כשהאליל שלך מכניס שמאלנים לממשלה זה בסדר". האזינו

בווידאו: שרת הפנים, איילת שקד בתכניתם של ינון מגל ובן כספית/103FM

יו"ר הרוח הציונית איילת שקד הגיעה היום (שני) לריאיון עם ינון מגל ובן כספית ב-103fm לקראת בחירות 2022 ובלאגן פרץ באולפן. תחילה, ינון מגל תקף את שקד ואמר לה: "אין עדות יותר טובה למצבך הנואש מזה שאת באה להתראיין אצלי". שקד השיבה: "אני פשוט התגעגעתי. אני נלחמת כמו לביאה והאמת שחשבתי שיש לנו הרבה על מה לדבר לך ולי. תקום פה ממשלה וגם שניכם צריכים להירגע. משוגעים רדו מהגגות. בסוף אתם תשבו ביחד".

מגל: "אני חושב שיש עניין 'קארמתי' שכל מי שעשה את הדבר הזה לימין ובגד במצביעים, לכן כולכם עפתם מהמערכת הפוליטית. 'קארמתית' אתם לא תעברו".

שקד: "עשינו מה שהיה נכון למדינה. אתה זוכר טוב מאוד איך לפני שנה וחצי, אני ואתה דיברנו על איך מביאים את סמוטריץ' להסכים לרע"ם. צייצתם, כתבתם, הכשרתם את הלבבות, לנו היו אינספור שיחות על איך לוחצים על סמוטריץ'. אז עבאס עם נתניהו זה בסדר?".

מגל: "את בסוף מינית את תמר זנדברג לשרה ואת יאיר גולן ואת כל האנשים האלה".

שקד: "אני הייתי הסמן הימני של הממשלה הזאת. יישמתי מדיניות ימין יותר מכל שרי הליכוד. נתניהו החזיר את חברון והצביע בעד ההתנתקות. הוא הבטיח להקים ממשלת ימין ואחר כך נתן לציפי לבני את תיק המשפטים. זה היה צומת מאוד קשה ואתה יודע גם כמה זה היה קשה עבורי ואני לקחתי החלטה".
מגל: "אין מחילה".

שקד: "לקחתי החלטה לפי מה שנכון לטובת המדינה, לא מה שנכון לטובתי האישית ולא זזתי מילימטר מהערכים שלי ומהערכים של המדינה".

מגל: "את אמרת שהוא (לפיד) כל יום מסבך את ישראל, את יודעת שהוא לא מתאים להיות ראש ממשלה ואת מינית אותו לראש ממשלה".

שקד: "כשהאליל שלך מכניס שמאלנים לממשלה זה בסדר, כשאחרים עושים את זה, זה לא בסדר, נכון?"

מגל: "בסוף הלכת עם בנט ואני אמרתי לך 'אל תעשי את זה'".

שקד: "אני זוכרת את שיחת הטלפון, אבל אמרתי לך 'ינון, אין ממשלה אחרת'. האופציה זה בחירות ובסוף המדינה הזאת צריכה לעלול על מסלול'".

מגל: "שיתפת פעולה עם החרם שלהם על נתניהו".

הרוח הציונות 29 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
"רצה עד הסוף". שקד/ראובן קסטרו

שקד: "אני אף פעם לא החרמתי. ניסיתי לעשות כל מה שאפשר כדי להקים ממשלה ולא הצלחנו, אז עכשיו צריך להקים ממשלה, אי אפשר עם הטירוף הזה. גם גנץ וגם סער יודעים בתוך תוכם שהם יקימו ממשלה עם נתניהו כי אין ברירה אחרת. אין מה לעשות, תסתכלו על הנתונים. אין אלטרנטיבה אחרת, בסוף צריך להקים ממשלה".

"נתניהו, גם אם אתה אוהב אותו וגם אם אתה לא אוהב אותו, בוחרים אותו מעל מיליון מצביעי ליכוד ולא אתה תקבע מי יהיה בראש הליכוד", המשיכה. אין ממשלה אחרת, רק ממשלה רחבה. אין ברירה אחרת, צריכה לקום פה ממשלה רחבה ויציבה, אי אפשר להשביע ממשלה על קולות המשותפת. אי אפשר".

כספית: "את רצה עד הסוף?"

שקד: "רצה עד הסוף".

כספית: "התחייבות?"

שקד: "כן".

מגל: "בלי התנצלות אף אחד לא יצביע לך".

שקד: "אני לא זזתי מילימטר מהערכים של הימין, אני לא החזרתי שטחים, לא הקפאתי בנייה, לא שחררתי מחבלים עם דם על הידיים. אני בניתי יישובים במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully