וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

גנץ בהשקת קמפיין הבחירות: "זה אני, נתניהו - או בחירות"

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 12:25

המפלגה השיקה את קמפיין הבחירות תחת הכותרת "אחריו" ו"בני גנץ לראשות הממשלה", והציגה את רשימתה - שילוב של חברי כחול לבן, תקווה חדשה ונציגי הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט. גנץ התעלם בנאומו מהאפשרות שלפיד יהיה זה שירכיב את הממשלה הבאה: "ארכיב ממשלת אחדות יציבה"

בווידאו: גנץ מציג את רשימת המחנה הממלכתי/קונטקט
אירוע השקת קמפיין והצגת הרשימה של ״המחנה הממלכתי״ בראשות בני גנץ גני התערוכה, ת"א 
 6 בספטמבר 2022. ראובן קסטרו
גנץ, הערב/ראובן קסטרו

מפלגת המחנה הממלכתי ערכה הערב (שלישי) כנס בחירות שבו השיקה את קמפיין המפלגה בבחירות לכנסת ה-25. תחת הכותרת "אחריו" ו"בני גנץ לראשות הממשלה", הציגה המפלגה גם את רשימתה בבחירות לכנסת ה-25, שילוב של חברי כחול לבן, תקווה חדשה ונציגי הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט.

החמישייה הראשונה ברשימה הם בני גנץ, גדעון סער, גדי איזנקוט, פנינה תמנו שטה ויפעת שאשא ביטון. הנפגעים העיקריים ברשימה הם חלק מחברי הכנסת המכהנים של כחול לבן, בהם איתן גינזבורג ויעל רון בן משה, שנדחקו בגלל האיחוד עם סער ואיזנקוט למקומות לא ריאליים, על פי הסקרים.

רשימת המחנה הממלכתי. המחנה הממלכתי, אתר רשמי
רשימת המחנה הממלכתי/אתר רשמי, המחנה הממלכתי

גנץ נמנע מלהזכיר את ראש הממשלה יאיר לפיד בנאומו ומהאפשרות שירכיב ממשלה בראשותו לאחר הבחירות הקרובות. הוא אמר כי "המציאות הפוליטית מורכבת אך ברורה. יש שלוש אפשרויות: או שביבי ירכיב ממשלה קיצונית וכהניסטית שתחריב את הדמוקרטיה הישראלית כפי שאנו מכירים אותה. או שנלך לבחירות נוספות, שימשיכו לקרוע את העם או שאני ארכיב ממשלת אחדות יציבה וממלכתית".

יו"ר המחנה הממלכתי אמר כי "מי שרוצה להמשיך לפצל את ישראל לראשונה ושנייה ושלישית, יביא עלינו חלילה את מלחמת האזרחים הישראלית הראשונה. מי שיבקש ללבות את המשבר, ולגדוע את התקווה; מי שנושם את אדי השנאה ומפיץ רעל ממניעים האישיים - לא יוכל לתקן ולא יוכל להיות חלק מהתיקון. מי שאין בו אמונה שביכולתנו לפתור את המשבר ויכוון לבחירות שישיות - לא יוכל לתקן. לנו, יש אמונה, אנחנו נייצב את ישראל".

אירוע השקת קמפיין והצגת הרשימה של ״המחנה הממלכתי״ בראשות בני גנץ גני התערוכה, ת"א 
 6 בספטמבר 2022. ראובן קסטרו
השקת קמפיין המחנה הממלכתי, הערב/ראובן קסטרו
אירוע השקת קמפיין והצגת הרשימה של ״המחנה הממלכתי״ בראשות בני גנץ גני התערוכה, ת"א 
 6 בספטמבר 2022. ראובן קסטרו
סער, הערב/ראובן קסטרו

"במהלך השנים בחיים הפוליטיים ראיתי מנהיגים מסוגים שונים", אמר שר המשפטים אמר בפתח האירוע. "ראיתי כאלה שמפלגים ומסכסכים. שנבנים מ'הפרד ומשול'. ראיתי כאלה שמלכתחילה לא רוצים להביא לסביבתם אף אדם בעל שיעור קומה מנהיגותי או מעמד ציבורי. ואם הם מזהים שצומח מנהיג כזה - הם פועלים להרחיקו".

"הבחירות ב-1 בנובמבר גורליות", המשיך. "עתיד ישראל אינו מובטח אם ניתן לכוחות של קיצוניות ופלגנות להשתלט עליה. אני, שחוללתי את המפנה כשהקמתי את 'תקווה חדשה' והובלתי להחלפת השלטון. אני ששיקמתי את מערכת המשפט ושמרתי על שלטון החוק בישראל. אני אומר לכם הערב: אסור לחזור אחורה. צריך להמשיך קדימה וביחד לסלול את הדרך של ישראל לעתידה. לאזרחי ישראל אני קורא, תנו לנו את הכוח. תנו לנו את הכוח להוציא את ישראל ממשבר פוליטי לתקווה חדשה, לאחדות, יציבות והתחדשות. הצביעו למחנה הממלכתי. זה תלוי בנו. בכל אחד ואחת מאיתנו. אני יודע שיש בנו, שיש בכם, את הכוח להיאבק ולנצח במערכה הזאת. בואו נעשה את זה. ב"ה נעשה וגם נצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully