וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

הרכש החדש של בן גביר: תא"ל במיל' צביקה פוגל

עודכן לאחרונה: 7.9.2022 / 22:00

יו"ר עוצמה יהודית הודיע על צירופו של פוגל, בן ה-65 לרשימתו בבחירות לכנסת ה-25. פוגל שימש כמפקד אגד ארטילרי וכראש מטה פיקוד הדרום. כיהן כראש המועצה הממונה בטובא-זנגרייה, מפקד יחידת חילוץ גולן וסגן יושב ראש איגוד הכבאות גליל מזרחי גולן

בווידאו: ח"כ איתמר בן גביר בריאיון באולפן וואלה!/צילום סטילס: ראובן קסטרו

יו"ר עוצמה יהודית הודיע הערב (רביעי) כי תא"ל במיל' צביקה פוגל הצטרף לרשימתו במסגרת הריצה בבחירות לכנסת ה-25. "זה לא סתם כוח, זה כוח צביקה", כתב בן גביר. פוגל, בן 65, שימש כמפקד אגד ארטילרי וכראש מטה פיקוד הדרום. כיהן כראש המועצה הממונה בטובא-זנגרייה, מפקד יחידת חילוץ גולן וסגן יושב ראש איגוד הכבאות גליל מזרחי גולן.

לפני כשבועיים סיכם בן גביר עם יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' על ריצה ברשימה משותפת בבחירות. על פי ההסכם, סמוטריץ' יעמוד בראש הרשימה המאוחדת ויקבל את מקומות 6,4 ו-8. בן גביר יהיה מקום שני ויקבל חמישה מקומות ברשימה, כולל את השביעי כפי שדרש. "ההסכם יסייע לניצחון המחנה הלאומי ויביא ממשלה לאומית יציבה לישראל", נכתב בהודעה משותפת של השניים.

צביקה פוגל. מתוך דף הפייסבוק של איתמר בן גביר, אתר רשמי
"לא סתם כוח". צביקה פוגל/אתר רשמי, מתוך דף הפייסבוק של איתמר בן גביר
/

השניים החליטו על ריצה משותפת אחרי תיווך של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. בן גביר הגיע לביתו של נתניהו בקיסריה, ובפגישה האחרון הציג בפניו סקרים שמלמדים כי קיים סיכון רב בכך שלא יעברו את אחוז החסימה אם ירוצו בנפרד. מעבר לכך, בן גביר וסמוטריץ' סיכמו לפעול לשילוב נציג של מפלגת נעם, ככל הנראה בתחילת העשירייה השנייה של המפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully