וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

קרב רב: קיש עקץ את השכל, שביחד עם סער תקפה חזרה וטענה - רצית לערוק מהליכוד

עודכן לאחרונה: 9.9.2022 / 15:12

לאחר שיואב קיש תקף ח"כים שערקו מהליכוד, פרץ עימות חריף בינו לחברי המחנה הממלכתי. השכל טענה כי לאחר הפריימריז ולפני הבחירות השלישיות קיש היה "מבוהל" והציע להקים מפלגה חדשה. גם גדעון סער הצטרף לוויכוח וסיפר על מקרה דומה. קיש, שתמך בעבר בסער, הכחיש את הדברים

בווידאו: ח"כ יואב קיש מהליכוד נגד ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד/צילום: ערוץ הכנסת

חברת הכנסת שרן השכל (המחנה הממלכתי), שהייתה חברה בליכוד לפני הקמת תקווה חדשה, טענה אתמול בציוץ בטוויטר כי חבר הכנסת יואב קיש (הליכוד) הציע לה להקים מפלגה חדשה. "יואב, לי זכור הערב שבו הצעת לנו, מבוהל, בפגישה מרובעת - מיד אחרי הפריימריז על ראשות הליכוד ולפני הבחירות השלישיות - שנפרוש מהליכוד ונקים מפלגה חדשה", כתבה השכל בטוויטר.

הציוץ של חברת הכנסת הגיע בתגובה לדבריו האחרונים של קיש, שבהם תקף חברי כנסת שהיו בליכוד ועברו למפלגות אחרות. "זה היה אצלי בכפר סבא, זוכר?", המשיכה השכל. "זה היה קצת לפני קנו אותך (בזול) בתפקיד סגן שר הבריאות. אופורטוניסט וקרנף". עם זאת, קיש לא נותר חייב והשיב: "שרן, הפוזיציה שיבשה לך את הזיכרון".

גם בכיר הליכוד לשעבר, ומקום שני ברשימת המחנה הממלכתי, גדעון סער, הצטרף לוויכוח. "יואב, מה שכתבה שרן היה מדויק, ואפילו עשה עימך חסד", כתב. עם זאת, קיש, שתמך בעבר בסער בעבר, המשיך לטעון: "גדעון, שנינו יודעים שאחרי ההפסד שלך לנתניהו דיברת איתי על עזיבת הליכוד ונפנפתי אותך מכל המדרגות. מאז מידרת אותי מתהליך עזיבת הליכוד, ידעת שאני לעולם לא אעזוב".

"יואב, אתה שוב משקר. לא מפתיע בהתחשב ב-'role model' החדש. אתה הצעת (בינואר 20), מיד אחרי הפריימריז שנעזוב את הליכוד ונקים רשימה חדשה לפני בחירות 3", השיב סער. "אני הורדתי אז את האופציה הזאת מהשולחן. רק כעבור כשנה החלטתי לעזוב את הליכוד. אכן מודרת אך רק ממאי 20, אחרי שנקנית בתפקיד של סגן שר". גם חברת הכנסת מיכל שיר, שהצטרפה לאחרונה ליש עתיד והותקפה בציות של קיש השיבה לו: "עזוב יואב, הפריימריז נגמרו. הם כבר לא יגלו בסבב הזה את מה שבאמת עשית, חתרן בלתי נלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully