וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

שקד והבית היהודי על סף ריצה משותפת: "כל הבעיות ייפתרו"

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 12:04

שרת הפנים והמפלגה קרובים לסיכום על איחוד בבחירות הקרובות, אחרי הפרידה מהנדל. יו"ר הבית היהודי ברודני כי אינו פוסל ישיבה עם אף מפלגה מלבד אלה שאינן ציוניות: "עוסקים באיחודים ובגישורים ורוצים כמה שיותר"

בווידאו: השרה איילת שקד בריאיון לטל שלו ויקי אדמקר באולפן וואלה!/צילום סטילס: ראובן קסטרו
הרוח הציונות 29 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
לא עוברת את אחוז החסימה בסקרים. שקד/ראובן קסטרו

שרת הפנים איילת שקד עושה מאמצים אחרונים לריצה משותפת בבחירות הקרובות, והיום (שני) היא ומפלגת הבית היהודי צפויים להודיע על איחוד. זאת אחרי שהיא והשר יועז הנדל הודיעו אתמול על פירוק השותפות ביניהם, ארבעה ימים בלבד לפני סגירת הרשימות.

עמדות בחירות 2022

יוסי ברודני, יו"ר הבית היהודי, אמר בריאיון ב-103FM כי "יש כמה בעיות טכניות, כל הדברים האלה ייפתרו. האידאולוגיה היא מאוד ברורה, אנחנו סגרנו את הדברים ובעזרת השם אנחנו נצא לדרך".

ברודני אמר כי במפלגתו "בהחלט לא מתנגדים לממשלה בראשות נתניהו" והוסיף כי הוא לא פוסל ישיבה עם אף מפלגה, מלבד המפלגות הלא-ציוניות. הוא הדגיש כי מפלגתו בעד ממשלה רחבה. "אנחנו היחידים שאומרים את זה, וזה מה שיקרה אחרי הבחירות", טען. "יש לנו מפלגות שאידאולוגית אנחנו פחות מתחברים אליהם, אבל עדיין, מכיוון שאנחנו עוסקים באיחודים, חיבורים וגישורים, אנחנו רוצים שכמה שיותר".

האזינו לריאיון

הוא אמר כי מפלגת הבית היהודי תשב בממשלה שנמצאת בה המפלגה הגדולה בימין - "שזו כנראה תהיה הליכוד", לדבריו - וחזר על כך שהוא לא יישב עם מפלגות קיצוניות, לדבריו. "אני לא פוסל אף אחד, למעט המפלגות הלא ציוניות", ענה כשנשאל על ישיבה עם יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר. "אני חושב שאת הקצוות צריך השאיר בקצה. בכללי, זה נכון לא ללכת לקצוות. מכיוון שלא אני זה שמרכיב את הממשלה, אני לא מתעסק במפלגות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully