וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

בן גביר השתמש בבן גוריון בתשדיר בחירות, נכדו של רה"מ הראשון: "הוא פירומן ונקרופיל"

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 9:49

יו"ר עוצמה יהודית הציג ציטוטים שלכאורה נאמרו על ידיו, כשבסופו של התשדיר הוא חשף כי הם למעשה של ראש הממשלה הראשון. יריב בן אליעזר, נכדו של בן גוריון, הגיב בזעם בריאיון ל-103: "מחפש בקברו של סבי צידוקים לתיאוריות המטומטמות שלו"

בווידאו: בן גביר בסרטון מטעם מפלגתו/טוויטר

יריב בן אליעזר, נכדו של ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון, כינה היום (שלישי) את יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר "נקרופיל ופירומן". זאת בעקבות תשדיר בחירות של בן גביר, שבו ניסה להראות באמצעות ציטוטים של בן גוריון דמיון בעמדות ביניהם.

"התשדיר הוא נלעג, מכיוון שלא יכול כל יבחוש בן שלולית להתחזות לאדם שהוא אישיות ברמה בינלאומית, מענקי הדור", אמר בריאיון לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103. "שיבוא ויצטט את מגילת העצמאות, נעשה שוויון בין כל התושבים לפי גיל, מין, עדה, מוצא, לאום, חינוך ותרבות. זה מה שסבי אמר, ושלא יוציא קטעים הנקרופיל הפירומן הזה, קטעים קטנטנים מסבי ויוציא אותם מהקשרו".

לדבריו, "אני חושב שהוא פירומן היה, עכשיו הוא השתפר גם לדרגת נקרופיל אם הוא מחפש בקברו של סבי צידוקים לתיאוריות המטומטמות שלו. אם היה עושה את זה מישהו שקרוב בדעותיו לסבי, ניחא. אבל הבן אדם הזה הוא בצד הקיצוני ביותר לסבי. איך הוא יכול לעשות את זה? הוא שלקח והראה לכולם את הסמל של המכונית של רבין ואמר 'עוד נגיע אליו', ועכשיו הוא אומר 'רבין לא אויב אבל הוא הזיק למדינת ישראל', מי אתה בכלל?".

כנשאל אם הוא מתכוון לעשות משהו בנידון, השיב בן אליעזר: "אני לא מתכונן לעשות כלום. אני בז לו, אני לא צריך להתעסק עם כל טמבל שרוצה להיכנס לפוליטיקה. אני בטוח שלא תהיה ממנו הערת שוליים בספרי ההיסטוריה, אז שלא יצטט את סבי". למרות דבריו, הסקרים חוזים לרשימת הציונות הדתית, שבה נמצא בן גביר במקום השני, מספר דו-ספרתי של מנדטים.

"זה גם של עוד לץ, של סמוטריץ'. הם לא כל כך רחוקים אחד מהשני. אני חושב שיש בעיה במדינת ישראל, אנחנו הולכים לאט לאט ומתפשטים מערכי יסוד של מדינה דמוקרטית שהקימו סבי וחבריו. אנחנו הופכים להיות למדינה פשיסטית. ליברמן ציטט את גדול התועמלנים בעולם והקדיש את זה לביבי, אני לא אחזור על השם, אבל הם עוסקים באותן שיטות כדי להגיע לאותן מטרות. הם לא יעשו עוד שואה, הם רק ישמידו את ארץ ישראל ואת כל מי שלא כמוהם יגרשו ויוציאו".

עוד בוואלה!

בן גביר: "הוצאתי מהלקסיקון את המילה בוגד, אבל רבין סייע לאויב"

לכתבה המלאה

בן גביר: "סבו מתהפך בקבר"

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לדברי בן אליעזר: "סבו של יריב בן אליעזר מתהפך בקברו לשמוע את נכדו תומך במנסור עבאס ויוצא נגדי. במדינה נורמלית היו פוסלים את האחים המוסלמים. האמירות של בן גוריון אז, היו מביאות גינוי מהשמאל של היום. מדינת ישראל קמה בזכות אלו שהאמינו בזכותנו על הארץ הזו ונופפו בתנ"ך כ"קושאן". לא נתנצל על שאנחנו מאמינים בערכים שהובילו להקמת המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully