וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

בלחץ נתניהו: מפלגת נעם האנטי-להט"בית תרוץ עם הציונות הדתית

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 15:29

יו"ר האופוזיציה נועד עם הרב צבי טאו, המייצג את הקו הקיצוני במאבק נגד הקהילה הגאה, ולאחר הפגישה החליטו במפלגה להסכים להצעה - יו"ר המפלגה ח"כ מעוז יקבל את המקום ה-11 ברשימה המאוחדת של בן סמוטריץ' ובן גביר

ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו במהלך מסע"ת בכנסת. הרב טאו. יונתן זינדל, פלאש 90
הביע תמיכה בריצה נפרדת כי רק היא "תבלום את התרבות הפוסט מודרנית". הרב טאו ונתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל

יו"ר מפלגת "נעם", ח"כ אבי מעוז, הודיע היום (רביעי) כי הסכים לרוץ גם בבחירות הקרובות עם הרשימה של הציונות הדתית, שבה תקבל את המקום ה-11. זאת לאחר פגישה של ראש האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו עם מנהיגה הרוחנה של המפלגה, הרב צבי טאו. יו"ר הליכוד שכנע אותו להתאחד עם הרשימה של בצלאצל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר כדי למנוע איבוד קולות במרוץ בבחירות לכנסת ה-25. הרב טאו, המכהן גם כראש ישיבת הר המור, הוא מנהיג רוחני שמייצג את הקו הקיצוני במאבק נגד קהילת הלהט"ב וההערכה היא כי תלמידיו מונים לפחות 10 אלף מצביעים.

מעוז התעקש תחילה לקבל הצעה טובה יותר ברשימה, אך לאחר ישיבה ממושכת עם רבני המפלגה הוחלט להיענות לבקשתו של נתניהו. בציונות הדתית תכננו להגיש את הרשימה היום בצהריים, אך עיכבו זאת לאור מאמצי השכנוע.

רק אתמול אמרו במפלגת נעם כי "הכיוון המסתמן הוא שמפלגת נעם תתמודד עצמאית, אך ההצעה תועבר לרבנים להחלטה סופית". בעקבות כך, נתניהו פגש את הרב טאו במטרה להפעיל עליו לחץ לאיחוד. הרב טאו אמר בימים האחרונים כי טוב שהמפלגה תרוץ לבד גם במחיר פגיעה בגוש הימין בטענה כי רק היא "תבלום את התרבות הפוסט מודרנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully