וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

יממה לפני סגירת הרשימות: עמר בר לב המאוכזב ממיקומו בפריימריז נוטה לא להתמודד בבחירות

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 19:36

בר-לב נבחר למקום ה-9 ברשימת העבודה, שנחשב לא ריאלי עבור המפלגה. בשבועות האחרונים נפגש עם מיכאלי והביע את מורת רוחו מהמיקום, ודרש ממנה לקדם אותו באמצעות השיריונים השמורים לה, אך היא העדיפה שלא לעקוף את תוצאות הפריימריז. "לא מתכוון להיות קישוט ברשימה"

בווידאו: יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי לאחר זכייתה בפריימריז לראשות המפלגה/מפלגת העבודה

יממה לפני סגירת הרשימות, השר לביטחון פנים עמר בר-לב נוטה לוותר על מקומו ברשימת מפלגת העבודה ולא להתמודד בבחירות הבאות. בר-לב נבחר למקום ה-8 בפריימריז וה-9 ברשימה, שאינו ריאלי עבור המפלגה שמקבלת 6-4 מנדטים בסקרים. בר לב צפוי להמשיך לכהן כשר לביטחון פנים עד להרכבת הממשלה הבאה.

בשבועות האחרונים הוא נפגש עם יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי והביע את מורת רוחו ממיקומו ברשימה, בדרישה שמיכאלי תקדם אותו באמצעות השריונים ששמורים לה לפי התקנון, ותשריין אותו במקום השני, אך יו"ר העבודה לא רצתה לעקוף את תוצאות הפריימריז.

לקראת הגשת הרשימה של מפלגת העבודה לוועדת הבחירות המרכזית מחר, גורמים במפלגה מעריכים כי בר לב יוותר על מקומו ולא יחתום על מועמדותו. מקורביו אישרו כי הוא שוקל לפרוש ואמרו כי "אין בכוונתו של בר-לב להיות קישוט ברשימה".

ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הביטחון בני גנץ והשר לביטחון פנים, עמר בר לב,לאחר הפיגוע ברחוב דיזנגוף. קונטקט, אתר רשמי
נוטה לא להתמודד בבחירות הבאות. בר-לב/אתר רשמי, קונטקט

בפריימריז של העבודה, שהתקיימו בחודש שעבר, שרי המפלגה בר לב ונחמן שי נדחקו למקומות לא ריאליים, ומנגד, חברת הכנסת נעמה לזימי כבשה את המקום הראשון, ושובצה שנייה, אחרי היו"ר מיכאלי.

אחרי לזימי נבחרו חברי וחברות הכנסת גלעד קריב, אפרת רייטן, רם שפע, אמילי מואטי, יאיא פינק ואבתיסאם מרעאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully