וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

יואב קיש: לא הייתי תומך בסער אם הייתי יודע עד כמה הוא שונא את נתניהו

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 11:05

חבר הכנסת מהליכוד טען כי חברות המפלגה לשעבר - מיכל שיר ושרן השכל - "מופעלות" על ידי סער, שבו תמך כשהתמודד נגד נתניהו בפריימריז. "לא ידעתי שהשנאה הזאת תעוור את עיניו", אמר בריאיון ל-103. הוא הכחיש כי שקל לפרוש מהליכוד יחד עם סער ותומכיו

גדעון סער, יואב קיש וגאולה אבן בכנס בחירות בפתח תקווה, 19 בדצמבר 2019. קובי ריכטר/TPS, TPS
קיש בכנס תמיכה בסער, 2019/TPS, קובי ריכטר/TPS

ח"כ יואב קיש (הליכוד) אמר הבוקר (ראשון) כי הוא לא היה מצטרף לגדעון סער בעת שהתמודד נגד יו"ר המפלגה בנימין נתניהו, אילו ידע עד כמה "השנאה מעוורת אותו". הוא הכחיש את הטענות של ח"כ שרן השכל, שלפיהן הוא הציע בעבר לפרוש מהליכוד ולהקים מפלגה חדשה. השכל כינתה אותו "אופורטוניסט וקרנף" אחרי שמתח ביקורת על מעברה של ח"כ מיכל שיר ל"יש עתיד" לקראת הבחירות הקרובות.

כשנשאל אם הוא לא השתתף בפגישה בכפר סבא יחד עם סער, שיר והשכל אחרי ההפסד של סער בפריימריז, הוא השיב: "פגישה הייתה. אני מעולם לא תמכתי או אמרתי 'אני רוצה לעזוב את הליכוד', זה לא היה ולא נברא. יש מחנה שהיה אז, אני רואה שחלקו קיים. זאת אומרת, המהלך הזה של גדעון סער היה מתואם. הוא לקח את שתי החיילות שלו, מיכל שיר ושרן השכל, שדרך אגב הוא שם את מיכל שיר אצל לפיד, אני לא יודע מה לפיד קיבל מגדעון. זה דבר שאני מציע לכם כעיתונאים לבדוק".

לטענתו, "גדעון סער מנהל את שרן השכל ומיכל שיר על מלא. הוא שם את מיכל שיר ב'יש עתיד', לפיד נתן לו לשים אותה שם, אני לא יודע מה לפיד קיבל מגדעון". מבלי לבסס את דבריו, הוסיף קיש: "יש פה דיל, אין ספק. אני רואה שהן עדיין אותו מחנה, הן עדיין הולכות אחרי גדעון. בפריימריז בליכוד אז תמכתי בגדעון, הפסדנו לנתניהו, יישרתי קו על מלא עם בחירת הציבור בנתניהו. הובלתי את הליכוד גם בבחירות אז בכל הכוח".

לדבריו, "בדיעבד, אם הייתי יודע כמה הוא שונא את נתניהו וכמה השנאה הזו מעוורת אותו, גם על חשבון טובת מדינת ישראל, לא הייתי מצטרף למהלך הזה, אבל לא ידעתי את זה. אני חשבתי שאין פה עניין אישי. זו אולי גם טעות של תמימות. לא ידעתי שהשנאה הזאת תעוור את עיניו, תוביל אותו ללכת לממשלה עם אנטי ציוניים ופוגעת במדינת ישראל, רק בשביל לפגוע בנתניהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully