וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

סמוטריץ': מנהל מגעים לפרישה של שקד מהמרוץ לבחירות בתמורה לתפקיד

עודכן לאחרונה: 23.9.2022 / 13:57

יו"ר הציונות הדתית טען בשיחה עם פעילי המפלגה כי "יש דרך שבה שקד תמשיך להיות חלק מהתרומה לישראל בלי שהיא לוקחת סיכונים. אסור לשרוף קולות". הבית היהודי: "שקר מוחלט מצוץ מהאצבע". מאז שהודיעה שקד על ריצתה בבחירות, היא לא מצליחה לעבור את אחוז החסימה בסקרים

בווידאו: איילת שקד בהשקת הקמפיין/צילום: ברני ארדוב - בנוביץ תקשורת

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', טען אתמול (חמישי) בשיחה עם פעילי המפלגה כי הוא מקיים מגעים עם יו"ר הבית היהודי איילת שקד לפרישתה מהמרוץ בבחירות לכנסת ה-25 בתמורה לתפקיד. בבית היהודי הכחישו וטענו כי מדובר בשקר.

סמוטריץ' אמר בשיחה כי "יש מגעים שאני מנהל במחנה הלאומי ועם אנשים בסביבת איילת שהיא תמצא את הדרך להיות שותפה בדרך כזאת או אחרת. חושב שזה נכון שתמשיך לייצג את קולה. יש דרך שהיא תמשיך להיות חלק מהעשייה ומהתרומה לישראל במחנה הלאומי בלי שהיא לוקחת סיכונים גדולים ומסכנת את מדינת ישראל ואת המחנה הלאומי. אני מאוד מקווה שהשכל הישר יגבר". הוא הוסיף כי "אסור לשרוף קולות".

/

מלשכת סמוטריץ' נמסר: "כמו תמיד, איננו מתייחסים בתקשורת לתהליכים פוליטיים ולשיחות שמתנהלות בחדרים הסגורים". מהבית היהודי נמסר בתגובה כי "מדובר בשקר מוחלט מצוץ מהאצבע. אנחנו מבינים שיש מפלגות שבונות על הקולות של הבית היהודי, אך צר לנו לאכזב, הבית היהודי תרוץ עד הסוף. הדבר הכי ברור מכל הסקרים הוא שבלי הבית היהודי לא תהיה ממשלת ימין ותקום ממשלה עם הערבים".

מאז הודיעה שקד על ריצתה בבחירות הקרובות, תחילה ברוח הציונות עם יועז הנדל וצבי האוזר ולאחר מכן בבית היהודי - מפלגתה לא עוברת את אחוז החסימה בסקרים. גם לאחר שהתנצלה השבוע על הצטרפותה לממשלה האחרונה עם השמאל ורע"ם, הסקרים בסוף השבוע הנוכחי, בהם סקר מעריב, לא מנבאים לה עתיד פוליטי מזהיר, והיא זוכה בהם ל-2% בלבד, רחוק מאחוז החסימה. גורמים במערכת הפוליטית טוענים כי אם המצב יימשך שקד צפויה לפרוש שבועיים לפני הבחירות ולא תתמודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully