וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

פעיל ליכוד תקף מפגינים נגד נתניהו - והושעה

עודכן לאחרונה: 24.9.2022 / 20:20

רמי בן יהודה, אחד מתומכיו הגדולים של נתניהו בליכוד, הושעה מקמפיין המפלגה לאחר שהופץ תיעוד שלו כשהוא מכה מפגין נגד יו"ר הליכוד על גשר במחלף חמד. לדברי המפגינים, מדובר בתקיפה החמישית בשלושה השבועות האחרונים

בווידאו: תקיפת מפגינים בגשר חמד/מערכת וואלה!

מפלגת הליכוד השעתה היום (שבת) את חברותו במפלגה של הפעיל רמי בן יהודה בעקבות תקיפת מפגינים במחלף חמד. בן יהודה הוא אחד מהתומכים הגדולים של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, ואחד המוכרים והאלימים שבהם. הוא היה ממובילי ההפגנות מחוץ לבתיהם של אנשי ימינה ותקווה חדשה, כולל הטרדת בני המשפחה, והתבטא במלים קשות נגד חברי ממשלת השינוי ממפלגות הימין.

בן יהודה הועסק בקמפיין הליכוד בשכר ובעקבות התקיפה הערב הושעה עד לבירור הנסיבות. האדם שהותקף הוא רמי מתן, משתתף קבוע בהפגנות נגד נתניהו בשנים האחרונות ונחשב לגיבור מלחמת יום הכיפורים אז לחם ופיקד בקרב על החווה הסינית. לדברי המפגינים, מדובר בתקיפה החמישית בשלושה השבועות האחרונים. "מכונת הרעל מסיתה והתומכים הנאמנים יוצאים לחפש דם של מפגינים", נמסר.

תקיפת מפגינים בגשר חמד 24.09.22. ללא, מערכת וואלה!
"בריון". רמי בן יהודה/מערכת וואלה!, ללא

יו"ר מרצ זהבה גלאון מסרה בתגובה לאירוע כי "בריונים בשליחות נתניהו מכים מפגינים שבוע אחר שבוע. הפעם מדובר בפעילים בשכר מטעם הליכוד. ישראל נמצאת תחת מתקפה אלימה של ברית הביביסטים-כהניסטים. מרצ יצאה הערב לחזק את המפגינים בגשרים, ונמשיך להיאבק למען הדמוקרטיה שבוע אחרי שבוע".

השר זאב אלקין (המחנה הממלכתי) כתב בטוויטר בתגובה לתיעוד של רמי בן יהודה בגשרים: "אני לא מופתע מכך שחלאת אדם כמו רמי בן יהודה, שתקף ואיים בזמנו על הבת שלי בת 5 ועל אשתי, נוהג שוב באלימות. רק שאז נתניהו התעלם וטען שהוא לא קשור אליו ולליכוד. הפעם, לפחות לפי הפרסומים, רמי בן יהודה מועסק בקמפיין של נתניהו. ‎נתניהו תגובה כלשהי?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully