וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

לפיד על דברי ליברמן בוואלה!: "הייתי יותר זמן ממנו באוצר, כנראה שאני יודע על התפקיד"

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 18:45

ראש הממשלה התייחס לביקורת שהפנה נגדו יו"ר ישראל ביתנו ליברמן כשטען כי "לפיד כנראה לא מבין מה תפקידו של שר האוצר". בריאיון ל"כיכר השבת" טען עוד כי יחסיו עם ליברמן הם "טובים מאוד" והתייחס לאמירה של ליברמן כי הוא מחזר אחר החרדים: "לכולם יש בחירות בימים אלה"

בווידאו: לפיד על דברי ליברמן בוואלה!: "הייתי יותר זמן ממנו באוצר"/צילום: כיכר השבת

ראש הממשלה יאיר לפיד התייחס היום (ראשון) לביקורת שהפנה נגדו שר האוצר ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בריאיון באולפן הבחירות של וואלה! כשטען כי "לפיד כנראה לא מבין מה תפקידו של שר האוצר". לפיד אמר בתגובה בריאיון לישי כהן באתר "כיכר השבת" כי "היות וראש הממשלה היה יותר זמן שר אוצר ממנו - אז כנראה אני כן יודע מה תפקידו של שר האוצר".

לדבריו, "ש מתח מובנה בין ראש ממשלה לשר אוצר בכל ממשלה. אחד שומר על הקופה, והשני שואל מה עם צרכי המדינה? זה ויכוח טוב". לפיד טען עוד כי יחסיו עם ליברמן הם "טובים מאוד" והתייחס לאמירה של ליברמן בריאיון לוואלה! כי הוא וגנץ מחזרים אחרי הסיעות החרדיות ואמר: "לכולם יש בחירות בימים אלה".

יאיר לפיד ישיבת הממשלה 17 ביולי 2022. מארק ישראל סלם, אתר רשמי
ליברמן ולפיד בישיבת הממשלה, ביולי/אתר רשמי, מארק ישראל סלם

בתגובה לשאלה האם הרגיש שלפיד משדר חוסר ניסיון בהתנהלותו אמר כי הוא "חושב שקודם כל צריך יכולת עמידה בלחצים, וברור שפה לוחצים מההסתדרות ופה לוחצים המורים ופה המתמחים. לא צריך להיכנס לוויברציות, לא צריך להתפתל. אם יש לחצים - צריך לעמוד, אני חושב שניהלתי את זה בצורה מאד אחראית. אני גם ראיתי בריאיון האחרון של לפיד באחד העיתונים שהוא אמר 'אני מבין ששר האוצר תפקידו לשמור על הקופה'. לא, הוא כנראה לא מבין מה תפקידו של שר אוצר, זה לא לשמור על הקופה זה לדאוג לצמיחה וליציבות".

בריאיון אמר ליברמן כי לפיד וגנץ מנהלים "חיזור גורלי" מול החרדים. "מה שמטריד אותי זה הרומן הזה של גנץ ולפיד עם דרעי וגפני", אמר. "אנחנו בכל מקרה לא נהיה שם, וברור לי לצערי היום שבכדי להגיע לראשות ממשלה גם לפיד וגם גנץ יהיו מוכנים להקריב את ישראל ביתנו כדי להקים איתם קואליציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully