וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

דוברו של נתניהו נעל את ח"כ דיסטל אטבריאן במרפסת - ונטש את המקום

עודכן לאחרונה: 8.10.2022 / 19:54

בתקרית חריגה במצודת זאב, התלהטו הרוחות בין יונתן אוריך לבין הח"כית בוויכוח סביב מעורבותה בקמפיין. "תישארי שם", הטיח אוריך בח"כית. "מי אתה בכלל?", השיבה לו דיסטל-אטבריאן. השניים בתגובה טענו: יישרנו את ההדורים

יונתן אוריך, גלית דיסטל אטבריאן. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
אוריך ודיסטל-אטבריאן/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

יונתן אוריך, דוברו ומנהל הניו-מדיה של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, נעל את ח"כ גלית דיסטל אטבריאן במרפסת בקומה ה-14 במצודת זאב, מטה המפלגה בתל אביב - ונטש את המקום. רק לאחר שאטבריאן דפקה על החלון וצעקה לעבר הנוכחים בתוך הבניין - היא נכנסה פנימה. לאחר מכן, דיסטל אטבריאן ואוריך התעמתו מילולית וחברת הכנסת צעקה לעברו: "מי אתה בכלל?". על העימות המילולי בין השניים דיווחה לראשונה העיתונאית דפנה ליאל.

התקרית בין השניים אירעה לפני כשבועיים, בעקבות ויכוח על מידת מעורבותה של גלית דיסטל בקמפיין המפלגה בבחירות לכנסת ה-25 ועל אופי התכנים בו. לפי גורמים המעורים בפרטים, היא ניסתה לברר עמו מדוע נעל אותה במרפסת והוא השיב: "תישארי שם". בנוסף לכך, אוריך צעק לעברה "תעופי מפה" וכן אמירות קשות נוספות, וח"כ דיסטל אטבריאן השיבה לו: "מי אתה בכלל?". חלק מהתקרית אירעה בפני נוכחים נוספים. לאחר מכן, דיסטל אטבריאן עזבה את הבניין ומיעטה לחזור אליו והפחיתה את מעורבותה בקמפיין. כעבור כמה ימים, אוריך התנצל בפניה, והיא קיבלה את התנצלותו.

דיסטל אטבריאן מסרה בתגובה כי "את אוריך אני מכירה, מעריכה ואוהבת כבר שנים ואני רואה בו משפחה, לא פחות. וכן, לעתים יש גם מריבות סוערות בתוך המשפחה ואז משלימים וממשיכים הלאה למטרה המשותפת - ניצחון הליכוד. כל השאר, רכילות לא מעניינת, נקסט".

אוריך מסר כי "בלהט הקמפיין עושים טעויות ואני מתנצל בפני ח"כ גלית דיסטל על חילופי הדברים ביננו. אני שמח שהיא קיבלה את התנצלותי ואנחנו מאוחדים יחד לניצחון הליכוד וראש הממשלה לשעבר נתניהו בבחירות".

מאוחר יותר היום הגיב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו לתקרית ואמר כי "הם כבר התחבקו - זה קצף על פני המים. זה לא אומר שזה לא יהיה בכל הערוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully