וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

סקר: שלושה שבועות לבחירות - והתיקו בין הגושים נשמר

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 9:12

בסקר של "פאנלס פוליטיקס" שפורסם ב-103 זוכה הליכוד ב-32 מנדטים והציונות הדתית היא השלישית בגודלה עם 13, אך גוש נתניהו לא חוצה את רף ה-60. בצד השני, יש עתיד זוכה ב-25 מנדטים, ואילו המחנה הממלכתי נחלשת ל-11. שקד מתחזקת, אך מתחת לאחוז החסימה

נתניהו, לפיד. יונתן זינדל, פלאש 90
התיקו נשמר. לפיד ונתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל

שלושה שבועות לפני הבחירות, והתיקו בין הגושים נשמר - כך עולה מסקר שפורסם היום (רביעי) בתכנית "שבע תשע" ב-103. על פי הסקר שערך מנחם לזר, מנהל מכון הסקרים פאנלס פוליטיקס, אילו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד הייתה זוכה ב-32 מנדטים, אך עדיין לא הייתה יכולה להקים ממשלה. הציונות הדתית מקבלת 13 מנדטים, ש"ס ויהדות התורה עם 8 ו־7 מנדטים בהתאמה, וגוש נתניהו מגיע ל־60 מנדטים, אחד פחות מהמספר הנכסף.

בצד השני, יש עתיד מקבל בסקר 25 מנדטים, המחנה הממלכתי יורדת בשני מנדטים ל-11, בעוד שישראל ביתנו עולה במנדט ל־6, העבודה ומרצ מתייצבות על 5 מנדטים כל אחת ומפלגות חד"ש-תע"ל ורע"ם מקבלות 4 מנדטים כל אחת.

מתחת לאחוז החסימה נמצאות הבית היהודי בראשות איילת שקד עם 2.6%, חופש כלכלי של אביר קארה עם 1.6% ובל"ד עם 1.2%. מפלגת צעירים בוערים, המפלגה הכלכלית של פרופ' ירון זליכה ועלה ירוק נמצאות עמוק מתחת לאחוז החסימה עם פחות מ־1% לכל אחת.

/

בסקר השתתפו 700 חברים בפאנל המשיבים של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט. הסקר שנערך אתמול בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה, יהודים וערבים כאחד. טעות הדגימה המרבית היא 3.7%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully