וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

חד"ש בסרטון בחירות: "לפיד ושותפיו הורגים ורוקדים על הדם"

עודכן לאחרונה: 13.10.2022 / 14:11

המפלגה פרסמה סרטון תקיף נגד ראש הממשלה ו"שותפיו", על רקע ההסלמה בשטחים: "כמו שנחלו אכזבה בעזה, כך ינחלו גם במזרח ירושלים". שקד: "מחבלים בחליפות, אין להם מקום בכנסת"

בווידאו: סרטון של חד"ש- תע"ל על האירועים בשועפאט/אתר רשמי

מפלגת חד"ש פרסמה סרטון לקראת הבחירות שבו היא תוקפת את ראש הממשלה יאיר לפיד בשל "ההרג" של פלסטינים, על רקע ההסלמה ביהודה ושומרון ומזרח ירושלים.

"תסירו את הידיים שלכם משועפאט, הכיבוש הורג, שקד מאיימת אבל היא לא האחראית היחידה", נאמר בסרטון של חד"ש, המתמודדת ברשימה אחת יחד עם מפלגת תע"ל. "לפיד ושותפיו נוקמים, הורגים ורוקדים על הדם. כמו שנחלו אכזבה בעזה, כך ינחלו גם במזרח ירושלים. לפיד ינחל אכזבה, הכיבוש ינחל אכזבה, הרצון של עמנו לחירות ינצח".

בתגובה לסרטון, הגישה השרה איילת שקד מכתב התראה נגד חד"ש ותע"ל בגין הסתה ולשון הרע ודרשה להסירו מכל המדיות השונות. לפי המכתב, אם לא יוסר הסרטון, "תהיה הרשימה חשופה לתביעה בגין הוצאת דיבה, פרסום לשון הרע, פיצוי בסך מאה אלף שקלים ואף לתביעה פלילית לאור ביצוע עבירת הסתה".

"כשאנחנו רואים את המהומות והעימותים במזרח ירושלים ואז את הסרטון האנטי ישראלי הזה, הכל מתחבר", כתב שקד, יו"ר הבית היהודי. ""חד"ש ותע"ל הם מחבלים בחליפות שמסיתים את ערביי ישראל נגד הממשלה ונגד המדינה. אין להם מקום בכנסת ישראל".

ח"כ עאידה תומא מחד"ש תקפה אותה בחזרה: "אמרה מי שמתבשמת בפשיזם. זו הסתה פרועה ועלילת דם המחייבת חקירה בפלילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully