וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

שבועיים לבחירות: נתניהו סירב לעלות על במה - עד שבן גביר ירד ממנה

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 12:18

יו"ר האופוזיציה הגיע לאירוע הקפות שניות בכפר חב"ד, אך סירב לעלות לבמה כל עוד בכיר הציונות הדתית נמצא עליה. בן גביר סירב לבקשת המארגנים לרדת, ובין הצדדים התנהל ויכוח קולני. לבסוף הסכים בן גביר לרדת מהבמה, ורק אז עלה אליה נתניהו

תיעוד ניסיון להוריד את איתמר בן גביר מהבמה לטובת עלייתו של בנימין נתניהו. 18 באוקטובר 2022/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הגיע אמש (שני) לאירוע הקפות שניות בכפר חב"ד בזמן שח"כ איתמר בן גביר (הציניות הדתית) עמד על הבמה. יו"ר הליכוד התבקש לעלות לבמה, אך הוא סירב לעשות זאת עד שבן גביר ירד ממנה. זאת, שבועיים לפני הבחירות לכנסת ה-25.

לדרישת נתניהו, המארגנים ביקשו מבן גביר לרדת מהבמה כדי שנתניהו יוכל לעלות. בכיר הציונות הדתית סירב בהתחלה, ובין הצדדים התנהל ויכוח קולני. בתיעוד מהמקום נשמע הקהל צועק את שמו של בן גביר בזמן שזה מסרב לרדת . לבסוף, הסכים בן גביר לרדת, ורק לאחר מכן נתניהו עלה.

לאחר התקרית, אנשי נתניהו ניסו ליצור קשר עם ח"כ איתמר בן גביר אך לדבריהם הוא סינן את השיחות מהם. מייד לאחר שבן גביר ירד מהבמה, אחד מיועציו של נתניהו הסביר לו שתמונה משותפת שלהם עלולה לפגוע באפשרות להקמת ממשלה עם בני גנץ לאחר הבחירות.

ביקורו של איתמר בן גביר בתיכון בליך, רמת גן, 6 בספטמבר 2022. ראובן קסטרו
"סירב לבקשת המארגנים לרדת". בן גביר/ראובן קסטרו

באותו אירוע השתתפו גם ראשי המחנה הממלכתי בני גנץ וגדעון סער וכשהשניים עלו לבמה הם ספגו קריאות בוז מהקהל. המנחה ניסה לעצור את הקריאות ואמר: "הם יהודים טובים לא פחות מאיתנו, כאן בכפר חב"ד מקבלים כל יהודי".

נתניהו ניסה להימנע מתמונה משותפת עם בן גביר, שבועיים בלבד לפני הבחירות מחשש כי תיעוד כזה יפגע במצביעי ימין רך שאותם הוא מנסה לשכנע להצביע לליכוד. למרות זאת, השניים נפגשו מספר פעמים לאחרונה ואף תועדו בלחיצת יד בכניסה למליאת הכנסת לפני מספר חודשים וראש האופוזיציה הזכיר מספר פעמים את כוונתו להקים ממשלה עם בן גביר וסמוטריץ' אם ישיג 61 מנדטים לאחר הבחירות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully