וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

הבית היהודי אישרה תקציב של מיליון שקל ליום הבחירות, שקד: "ההוכחה שאנחנו רצים עד הסוף"

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 13:12

אישור התקציב הוא האיתות של יו"ר המפלגה לכך שאין בכוונתה לפרוש מהמרוץ בבחירות לכנסת ה-25, למרות כל הלחצים עליה ועל אנשי מפלגתה מצד הליכוד ונוספים. גורמים במפלגה טענו כי חלק מהכספים הם "דמי רצינות מכובדים" שכבר שולמו ולא יהיה ניתן להשיב חזרה

בווידאו: איילת שקד בהשקת הקמפיין/צילום: ברני ארדוב - בנוביץ תקשורת

מפלגת הבית היהודי אישרה היום (שלישי) תקציב בסך כמיליון שקלים לטובת עובדים וספקים ביום הבחירות. מדובר באיתות של איילת שקד לכך שאין בכוונתה לפרוש מהמרוץ בבחירות לכנסת ה-25, למרות כל הלחצים עליה וכן על אנשי מפלגתה מצד הליכוד וגורמים פוליטיים נוספים.

גורמים במפלגה טענו כי חלק מהכספים הם "דמי רצינות מכובדים" שכבר שולמו ולא יהיה ניתן להשיב חזרה. יו"ר המפלגה שקד הדגישה כי היא רצה עד הסוף וההיערכות ליום הבחירות היא ההוכחה לכך. "הצבעה לבית היהודי היא תעודת הביטוח לממשלת ימין", אמרה שקד. "בלי הבית היהודי לא תקום ממשלת ימין ונגרר לבחירות שישיות או לממשלה של לפיד עם הרשימה המשותפת".

הרוח הציונות 29 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
רצה עד הסוף. שקד/ראובן קסטרו

הבית היהודי של שקד אינה עוברת את אחוז החסימה באף סקר. למרות שמעבר של המפלגה יכול להבטיח לנתניהו את המנדט ה-61, בליכוד החליטו לפעול להחלשתה של שקד ולהמשיך לקרוא לפרישתה מהמרוץ, ולהגביר את הלחץ עליה מימין בישורת האחרונה של הקמפיין.

נתניהו נותן דגש מיוחד על מעוזי הציונות הדתית בביקורי השטח שלו, אך שקד בינתיים מסרבת להיכנע ללחץ ומתעקשת להתמודד עד הסוף. בסביבתה אומרים כי יש לה אפשרות לצמצם את הפער מאחוז החסימה שעומד על כמה עשרות אלפי קולות, זאת בין היתר באמצעות המתלבטים בציונות הדתית שאינם רוצים להצביע לנתניהו או לסמוטריץ' ובן גביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully