וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

נתניהו: נרכיב ממשלה לאומית עם הציונות הדתית, אך התיקים המרכזיים יישארו אצלנו

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 14:30

יו"ר האופוזיציה אמר כי אם ירכיב את הממשלה באה, תיקי הביטחון והאוצר יישארו בידי הליכוד. הוא התנער מהתכנית של סמוטריץ' שתוכל לבטל את משפטו, ותקף את לפיד: "אתה לא יכול לשים נהג של קורקינט בתוך מרצדס"

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בכנס התאחדות התעשיינים של ישראל.

19 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
"המדיניות מוכתבת על ידי הליכוד". נתניהו, היום/ראובן קסטרו

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו אמר היום (רביעי) כי בכוונתו להקים ממשלה לאומית לאחר הבחירות אם תוטל עליו מלאכת הרכבת הממשלה, אך התיקים המרכזיים - בהם הביטחון והאוצר - יישארו בידי מפלגתו. "הציונות הדתית בכל מקרה תהיה בממשלה", אמר בכנס של התאחדות התעשיינים. "מפלגת השלטון חייבת להיות גדולה וחזקה ולהחזיק בתיקים הגדולים - אוצר וביטחון - כדי להבטיח ממשלה חזקה ויציבה לארבע שנים".

נתניהו נשאל גם על התכנית של יו"ר הציונות בצאלאל סמוטריץ' לבטל את עבירות המרמה והפרת האמונים, שעליהן הוא עומד לדין, וטען כי היא "לא לדעתו". לדבריו, "אני הרבה פעמים נתקל בחברים שרוצים לעזור לי יותר מדי. אני לא מתכוון לבטל שום דבר, בסוף המדיניות מוכתבת על ידי הליכוד ועל ידי ראש הממשלה".

נתניהו תקף גם את ראש הממשלה יאיר לפיד ואת המדיניות הכלכלית שלו. "חשמל, מים, דלק וארנונה אלה מחוללי האינפלציה, ואם עוצרים אותם זה בולם את האינפלציה. נדהמתי שהממשלה לא עושה את זה. זה אפס כסף. אתה לא יכול לשים נהג של קורקינט בתוך מרצדס".

שר המשפטים גדעון סער אמר כי היעד של נתניהו הוא ביטול משפטו. "המשך ההתקדמות ליעד - ביטול המשפט - בדרכי הונאה ("נבחן" כשברור את מי החוק בא לשרת; לא רטרואקטיבי" כשהחוק קובע במפורש אחרת). הקול קול סמוטריץ' והידיים ידי נתניהו", כתב בטוויטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully