וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

השרה מיכאלי: אמליץ על לפיד לראשות הממשלה, הביביזם מסכן את המדינה

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 13:13

יו"ר מפלגת העבודה אמרה במסיבת עיתונאים כי היא סומכת על יו"ר יש עתיד שיקים ממשלה "עם השותפות הטבעיות שלו", וכי מפלגתה החליטה להמליץ עליו לתפקיד. הצהרתה נועדה לבלום את האפשרות שיש עתיד ימשכו קולות מהעבודה במסגרת קמפיין המפלגה הגדולה

מרב מיכאלי בישיבת סיעה מפלגת העבודה, 20 באוקטובר 2022. ללא, אתר רשמי
מיכאלי במסיבת עיתונאים, היום/אתר רשמי, ללא

יו"ר מפלגת העבודה מירב מיכאלי אמרה היום (חמישי) כי מפלגתה תמליץ על יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לראשות הממשלה. "סיעת העבודה החליטה שלאחר שנקבל את אמון הבוחר נמליץ על יאיר לפיד כמועמד לראשות הממשלה", אמרה במסיבת עיתונאים.

ההצהרה של מיכאלי על תמיכה בלפיד לראשות הממשלה נועדה לבלום את האפשרות שיש עתיד ימשכו קולות מהעבודה במסגרת קמפיין המפלגה הגדולה. "יש לנו מחויבות להמשיך יחד עם השותפות שלנו להוביל את השינוי למען אזרחי ישראל", המשיכה מיכאלי. "כראש מפלגת העבודה יש לי מחויבות להמשיך את דרכו של יצחק רבין, להבטיח שתנצח את האלימות, הגזענות והמשיחיות שמכרסמות את יסוד הדמוקרטיה למען אינטרס של איש אחד", אמרה.

ראש הממשלה יאיר לפיד בהצהרת הסכם עם לבנון
 12 באוקטובר 2022. יונתן זינגר, פלאש 90
לפיד/פלאש 90, יונתן זינגר

בהצהרתה היא הזמינה את לפיד, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ ויו"ר מרצ זהבה גלאון לנאום יחד עמה בעצרת לזכרו של רבין שתתקיים ב-29 באוקטובר לפני הבחירות. "בימים הקרובים אפנה ואזמין גם את שאר מפלגות הקואליציה", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully