וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

סערה ברשת: הזכיין של זארה בישראל אירח חוג בית עם איתמר בן גביר

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 7:54

ג'ואי שוובל, מולטי מיליונר שגר ברעננה והזכיין של הרשת בישראל, אירח השבוע כנס פוליטי עם יו"ר עוצמה יהודית. בעקבות הפרסום, קראו רבים להחרים את רשת האופנה: "ביי ביי זארה, לא מתקרבת לסניפים בישראל". בן גביר: "הבגדים היפים, הישראלים היפים"

חבר הכנסת איתמר בן גביר בשייח' ג'ראח שבמזרח ירושלים, מתיחות בירושלים. 13 באוקטובר 2022/צילום: דושא לוסטיג, חדשות כל העולם

גולשים רבים ברשתות החברתיות קוראים היום (שישי) להחרים את רשת "זארה" בישראל, לאחר שנודע כי הזכיין של החברה בישראל, ג'ואי שוובל, אירח חוג בית עם יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר, לקראת הבחירות לכנסת ה-25.

"הכיעור של 'זארה בן גביר ישראל'", כתב חבר הכנסת אחמד טיבי, וגם הגולשים זעמו. "לא מתקרבת לסניפי הרשת בישראל", כתבה אחת מהן, ואחרת הוסיפה: "ביי ביי זארה, לא עוד". בן גביר דווקא לא התרגש מהסערה, וכתב: "זארה, הבגדים היפים, הישראלים היפים".

אתמול פורסם בתוכנית חיסכון בערוץ 12 על אודות חוג הבית, שהתקיים ברעננה בביתו של שוובל, שהונו מוערך במאות מילונים.

רג'א זעאתרה, יו"ר סיעת חד"ש בחיפה אמר בעקבות הפרסום כי "הרבה צעירים ערבים לא יכנסו יותר לזארה, ואני חושב שגם הרבה יהודים שפויים ידירו רגליהם. בשנות ה-80 הכהניזם היה מוקצה מחמת המיאוס. בישראל 2022 הגזענות של בן גביר וממשיכי דרכו של כהנא היא באופנה".

עוד בוואלה!

טיבי: אם בן גביר יהיה שר בממשלה - אקרא לחרם בינ"ל על ישראל

לכתבה המלאה

"זה צפוי", אומרת סירין ג'בארין בת ה-26 מאום אל פחם, "לי לא משנה את מי הוא היה מזמין: בן גביר, גנץ, המתנחל בנט או נתניהו. סולדת מכולם. אבל להזמין מישהו שהואשם בטרור נגדנו זה מבחינתי לתקוע לנו אצבע בעין. להראות חוסר רגישות. שלא אכפת לו מאיתנו. אצלכם יש ביטוי, 'תגיד לי מי חברך ואומר לך מי אתה'. אז מי שיושב עם בן גביר מבחינתי הוא בן גביר. אני קוראת לחברה הערבית להימנע מלקנות ברשת שתומכת בטרור וגם לפרסם את האזהרה הזו. שיידעו כולם מה עושים עם הכסף של הקניות שלנו ברשת".

לעומת זאת בראאה, שם בדוי, בת 31 מפרדיס, לא רואה בהתנהגות הזכיין דבר פסול. "בגדים לחוד ופוליטיקה לחוד. אני לא מוכנה לוותר על זארה", היא מסבירה. "לא צריך לערבב כל דבר עם כל דבר. גם לא נראה לי עשה משהו יותר מדי רציני. אז אירח את בן גביר בבית. זה וואו כאילו? כל אחד יכול לארח את מי שבא לו בבית שלו. נראה לי מישהו מנסה לרכב פה על איזה גל ואוי ואבוי אם נתחיל להחרים פה אנשים על בסיס את מי הם הזמינו לבית שלהם".

ממשרדו של ג'ואי שוובל נמסר: "אנו לא נוהגים להתייחס לנושאים פרטיים של המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully