וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

זהבה גלאון: מרצ תדרוש את חידוש התהליך המדיני עם הפלסטינים במו"מ הקואליציוני

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 7:52

באירוע שבתרבות בכפר מנדא אמרה גלאון כי הממשלה הקודמת התמקדה בסוגיות חברתיות, ודחתה את הדיון המדיני. "השטחים בוערים, אנחנו רואים את אלימות המתנחלים, אנחנו רואים פיגועים וטרור", אמרה גלאון. לדבריה, יש לפעול כדי למנוע השתלטות של גורמים ג'יהדיסטיים על השטחים

גלאון: "נדרוש את חידוש המו"מ עם הפלסטינים במו״מ להקמת הממשלה"/דוברות מרצ

יו"ר מרצ זהבה גלאון הכריזה היום (שבת) באירוע שבתרבות בכפר מנדא כי חידוש המו"מ עם הפלסטינים יהיה חלק מהדרישות הקואליציוניות של מרצ במו"מ להקמת הממשלה. גלאון אמרה כי: "השליטה בפלסטינים פוגעת לא רק בהם - היא מערערת את אושיותינו. אם להם אין זכויות אדם, גם לנו לא יהיו. התוכנית של גורמים בממשלה המתהווה להתרכז רק בסוגיות חברתיות, ולדחות את הדיון בסוגיה המדינית לארבע שנים, מתנגשת בחזון השוויון והשלום ואומרת שיהיו לנו פחות אופציות".

יו"ר מרצ זהבה גלאון כנס התאחדות התעשיינים של ישראל.

19 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
"צריך אופק לשוויון לאומי". זהבה גלאון/ראובן קסטרו

במהלך הריאיון אמרה גלאון: "השטחים בוערים. אנחנו רואים את אלימות המתנחלים, אנחנו רואים פיגועים וטרור, אנחנו רואים איך כל המערכת הזאת לקראת הסלמה". לכן, לדבריה, אם הממשלה רוצה למנוע השתלטות של "כוחות ג'יהדיסטיים ואסלאמיים על השטחים", יש להפוך את דבריו של ראש הממשלה יאיר לפיד באו"ם, שדיבר על חזון שתי המדינות, לצעדים פרקטיים בשטח. "צריך להתחיל, לקראת משא ומתן. צריך לעשות אופק לשוויון לאומי, אופק לשוויון אזרחי. הגיע הזמן שנתחיל", סיכמה גלאון. את האירוע ערך הארגון "האם ראית את האופק לאחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully