וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

יחגגו לבד? בן גביר וסמוטריץ' שוקלים לערוך שני אירועים נפרדים בליל הבחירות

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 18:50

איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' מעוניינים לחגוג את ההישג הצפוי להם בבחירות לכנסת ה-25 בנפרד, וכך גם להתנהל בעת המשא ומתן הקואליציוני להקמת הממשלה הבאה. גורמים בציונות הדתית ובעוצמה יהודית הבהירו: "עוד לא הוחלט אבל אנחנו בלוק טכני"

בווידאו: בצלאל סמוטריץ' בפנייה לאיתמר בן גביר/ערוץ כנסת

איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' שוקלים לערוך שני אירועים נפרדים בליל הבחירות, עם פרסום תוצאות המדגמים בבחירות לכנסת ה-25 - כך נודע היום (ראשון) לוואלה. ההסכם בין שתי המפלגות, עוצמה יהודית והציונות הדתית, קבע כי השניים ירוצו כבלוק טכני וייפרדו לאחר הבחירות - אך קיומם של שני אירועים נפרדים מעט מפתיע שכן מדובר בשעה או שעתיים לאחר סגירת הרשימות עוד בטרם יתבררו תוצאות האמת.

ביום שלישי בלילה, זמן קצר לאחר סגירת הקלפיות - המפלגות המתמודדות לכנסת ה-25 ייערכו אירועים המונים יחד עם פעילים, תומכים ונציגי המפלגות. מדובר באירועים שבהם לרוב ראשי המפלגות חוגגים ניצחון או במקרה של תוצאה נמוכה מסכמים את מערכת הבחירות ומסמנים מטרה הלאה, בהתאם למספר המנדטים בכל גוש.

בן גביר, סמוטריץ. אתר רשמי, פלאש 90
בן גביר, סמוטריץ/פלאש 90, אתר רשמי

בן גביר וסמוטריץ' מעוניינים לחגוג את ההישג הצפוי להם בנפרד, וכך גם להתנהל בעת המשא ומתן הקואליציוני להקמת הממשלה הבאה, אם יהיה לגוש הימין רוב. במקרה כזה, השניים ינהלו את השיחות על הצטרפותם בנפרד האחד מהשני. בן גביר ידרוש תיקים בממשלה ותפקידים בכנסת עבור מפלגת עוצמה יהודית, בהתאם למספר הנציגים שישיג בבחירות וכך גם סמוטריץ'.

גורמים בשתי המפלגות אומרים כי "עוד לא הוחלט סופית לגבי האירועים בליל הבחירות", אך לטענתם: "מהרגע הראשון היה מדובר שהריצה המשותפת שלנו היא בלוק טכני, וכך זה יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully