וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

שקד מקיימת התייעצויות אם לפרוש מהמרוץ לכנסת

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 20:05

יו"ר הבית היהודי, שמפלגתה לא עוברת את אחוז החסימה בסקרים, מקיימת התייעצויות עם גורמים פוליטיים ועם מקורביה, 8 ימים לפני הבחירות. בסביבתה טוענים כי היא לא יזמה את השיחות: "היא רצה עד הסוף". גורמים המעורים בפרטים לוואלה!: היא צפויה להחליט עד סוף השבוע

בווידאו: שרת המפטים, איילת שקד בכנס ג׳רוזלם פוסט/מערכת וואלה!

יו"ר הבית היהודי השרה איילת שקד מקיימת התייעצויות עם גורמים פוליטיים וכן עם מקורביה אם לפרוש מהמרוץ בבחירות לכנסת ה-25 - או להמשיך להתמודד עד הסוף, אף שמפלגתה אינה עוברת את אחוז החסימה בכל הסקרים.

בסביבתה של שקד טוענים כי היא לא יזמה את השיחות אלא פנו אליה כדי שתקבל החלטה אך "היא רצה עד הסוף", כלשונם. גורמים המעורים בפרטים אמרו לוואלה! כי שקד צפויה לקבל החלטה סופית עד סוף השבוע, ימים ספורים לפני הבחירות.

שרת הפנים אמרה היום בפסגת המנהיגים של מעריב ו-וואלה! כי היא אינה פורשת ובכוונתה להתמודד בבחירות הקרובות.

שרת הפנים אילת שקד בכנס התאחדות התעשיינים של ישראל.

19 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
לא מתרוממת בסקרים. שקד/ראובן קסטרו

שקד התייחסה בדבריה להקלטות של יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', שאמר כי יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו תכנן להקים ממשלה עם רע"מ, ואמרה כי "האמת יצאה לאור". לדבריה, "נתניהו רצה ממשלה עם רע"מ, ניסה לשכנע את סמוטריץ' ולא הצליח. מסתבר שבשנה וחצי האחרונות צדקנו למרות ההכחשות שלהם". עם זאת, היא הוסיפה: "הקלטה של אדם בשיחה סגורה היא לא הגונה".

היא אמרה שהיא לא חושבת שתחזור לשתף פעולה עם בנט בעתיד. "אני אף פעם לא זזתי מהנקודה הערכית שבה אני נמצאת", אמרה. "אני יכולה לומר לכם שאני ישנה בשקט, כי לקחתי את ההחלטות שהיו נכונות עבור המדינה". היא טענה כי "לולא אני, נתניהו היה היסטוריה. מנעתי כמעט לבדי את חוק הנאשם, ולא מסיבה פרסונלית, אלא מסיבת אידאולוגית. כשהחוק חוקק הרציונל היה שיועמ"ש לא יוכל להדיח ראש ממשלה מכהן, והוא נכון. התנגדתי לחוק מסיבות אידאולוגיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully