וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

בדרך לחתונה עוצרים בקלפי: "חשוב להשפיע, גם אם זה דורש עוד מאמץ בלו"ז הצפוף"

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 1.11.2022 / 19:53

אלירן ואביב קבעו את החתונה עוד לפני שנקבע תאריך ליום הבוחר, אבל הם לא נתנו לאיפור ולצילומים למנוע מהם להצביע: "המדינה הזו יקרה ללבנו". עדן וניקיטה מתכוונים להקרין את המדגמים באולם, ומקווים שהפלונטר הפוליטי ייפתר: "רוב העם פשוט רוצה לחיות בשקט"

בווידאו: הדפסת פתקי הצבעה לבחירות 2022, קרני שומרון, 11 באוקטובר 2022/ראובן קסטרו

עבור רבים מאיתנו, יום הבחירות כבר מזמן לא מרגש במיוחד. למעשה, מדובר בעיקר ביום חופש שאנחנו אוהבים לנצל בו את הזמן הפנוי בבילוי או במנוחה. אולם, עבור אלירן יפרח בן ה-28 ואביב הרוש בת ה-26, שיתחתנו הערב (שלישי) במתחם האירועים "אדם וחווה" שבחיפה, מדובר ביום המרגש בחייהם, שאולי יהיה מהנה במיוחד, אבל מלא בזמן פנוי הוא לא יהיה.

למרות זאת, לאלירן ואביב, שקבעו את החתונה עוד לפני שנקבע תאריך הבחירות, לא הייתה שום כוונה לפספס את יכולתם להשפיע על תוצאות הבחירות, ובין איפור לצילומים, הם מצאו את הזמן גם להצביע בקלפי.

אלירן יפרח ואביב הרוש - בדרך לחתונה עוצרים בקלפי. עדי אלבז ולימה, אתר רשמי
יקרינו את תוצאות המדגמים באולם. אלירן יפרח ואביב הרוש/אתר רשמי, עדי אלבז ולימה
בדרך לחתונה עוצרים בקלפי - כספת הצ'קים עטופה כמו קלפי. עדי אלבז ולימה, אתר רשמי
כספת השיקים התחפשה לקלפי/אתר רשמי, עדי אלבז ולימה

"את החתונה קבענו לפני הבחירות, זה הבחירות שבחרו בנו", הם מספרים. "המדינה הזו יקרה ללבנו וחשוב לנו להשפיע על עתיד המדינה, גם אם זה דורש עוד מאמץ בתוך לוח הזמנים הצפוף של החתונה, כמובן שאנחנו מצביעים לאותה מפלגה". "חוץ מזה", אומר אלירן וצוחק: "אם לא נלך להצביע, אביב תהרוג אותי. היא ציונית מדי".

ואיך חוגגים חתונה בערב שבו כל המדינה צמודה למסך כדי להתעדכן בתוצאות המדגמים? "אנחנו לא הולכים להקרין את המדגמים", אומרים אלירן ואביב. "אבל, אנחנו שוקלים לעטוף את הכספת בכחול עם סמל המדינה".

עדן פדידה וניקיטה לויט - בדרך לחתונה עוצרים בקלפי. שחר גל, מערכת וואלה
"הרבה מהאורחים יהיו חברי כנסת". עדן וניקיטה/מערכת וואלה, שחר גל

גם עדן פדידה וניקיטה לויט יחגגו הערב את חתונתם. בניגוד לאלירן ואביב, עדן וניקיטה, שמצביעים לאותה מפלגה, מתכוונים להקרין את המדגמים באולם. "את יום האירוע בחרנו לפני שפרסמו את תאריך הבחירות", מספרת עדן. "ההורים שלי די התבאסו כי הם חברי מרכז ואבא שלי הוא סגן ראש עיריית קריית מוצקין ומעורב מאוד בפוליטיקה. הרבה מהאורחים יהיו פוליטיקאים, יהיו גם חברי כנסת".

על הפלונטר הפוליטי היא אומרת: "כמובן שיש חילוקי דעות בחלק מהדברים, בעיקר בתקופה כזאת מבלבלת. אני מאמינה שרוב העם פשוט רוצה לחיות בשקט, להרגיש ביטחון ולהתקיים בכבוד ולא 'לשרוד'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully