וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

מועמד במפלגה של שקד: מתמודדים למרות שלא עוברים - כדי שיידעו מה כוחנו

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 14:48

מקום שלישי בבית היהודי, אמיתי פורת, הודה שהמפלגה תמשיך להתמודד בבחירות למרות הסקרים המנבאים את כישלונה, וזאת כדי שיידעו להעריך את כוחה בפעם הבאה. הוא הסביר שהמהלך נעשה בדומה לצורה בה פעל בן גביר בסבבי הבחירות הקודמים. "זאת לא התכנית מלכתחילה אבל זה חשוב"

בווידאו: אמיתי פורת, מהבית היהודי: אנחנו לא עוברים את אחוז החסימה אבל בונים את הכוח שלנו לעתיד כמו שעשה בן גביר/מערכת וואלה!

אמיתי פורת, מקום שלישי בבית היהודי, מפלגתה של איילת שקד, הודה כי למרות שהם לא עוברים את אחוז החסימה, הם ממשיכים להתמודד בבחירות לכנסת ה-25 כדי שיידעו להעריך את כוחם בפעם הבאה. בהקלטה שהגיעה לידי וואלה! מתוך חוג בית שנערך שלשום (שני) אמר פורת כי "זאת לא תוכנית מלכתחילה אבל בדיעבד זה חשוב".

פורת הסביר כי מדובר במהלך דומה למה שעשה ח"כ איתמר בן גביר באחד הסבבים הקודמים בבחירות לכנסת. "איתמר בנה את עצמו ככוח שצריך להתחשב בו. יש ציבור שלם בבית היהודי שצריך לתת לו התייחסות, צריך לעשות את המאמץ הזה". הוא הוסיף, "מה האלטרנטיבה? לציבור גדול שנמצא אצלנו, זה או להצביע גנץ או לא להצביע, ולפי הסקרים שנבדקו זה לא משפיע על הגושים".

הדברים של פורת מתפרסמים יממה לאחר שיו"ר המפלגה, השרה איילת שקד, הבהירה כי בכוונתה להתמודד בבחירות הקרובות עד הסוף והיא לא תפרוש מהמרוץ. "אני כאן כדי לעצור את חרושת השמועות - אני רצה עד הסוף", אמרה במסיבת עיתונאים שכינסה בכפר המכביה. "יש שדיברו פעם על מסעות ציד", הוסיפה. "מסע הציד שאני עוברת הוא מטורף שבעתיים. כוחות גדולים אשר יום וליל מנסים לעשות הכול על מנת לשבור אותי".

אמיתי פורת בהגשת הרשימות לבחירות לכנסת, 18 בספטמבר 2022. ראובן קסטרו
ממשיכים להתמודד שיידעו מה כוחנו. פורת/ראובן קסטרו

מסיבת העיתונאים נערכה על רקע ההתייעצויות שקיימה שקד בימים האחרונים עם גורמים פוליטיים ועם מקורביה בשאלה האם תפרוש מהמרוץ או תמשיך להתמודד עד הסוף, אף שמפלגתה אינה עוברת את אחוז החסימה בכל הסקרים.

אמיתי פורת מסר בתגובה: "מדובר בחיתוך מגמתי של סוף דבריי, במרכזם האמירה שאנשים שבאמת תומכים בעמדתנו יש 4 ו-5 מנדטים, חלקם חוששים מאחוז חסימה וצריכים להתגבר על החשש כדי שנעבור. ועוד שאם לא כן, חלקים גדולים אצלנו שלא יכולים להצביע נתניהו או לציונות דתית יצביעו בסוף לגנץ או שלא יצביעו כלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully