וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

בן גביר: אדרוש להיות השר לביטחון הפנים בממשלת הימין שתקום

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 19:25

לדברי בן גביר, הוא יפעל לשנות את נהלי הפתיחה באש, לתת חסינות לכוחות הביטחון באירוע לאומני, להילחם בטרור החקלאי ולתת נשק לחיילים משוחררים. הוא הבהיר כי "ההידרדרות לא התחילה בממשלה האחרונה, אלא לפני 15 שנה". נתניהו: הוא יהיה שר רק אם הליכוד יהיה גדול מלפיד

בן גביר: "בממשלה הבאה אבקש לכהן כשר לביטחון הפנים"/מערכת וואלה!

ח"כ איתמר בן גביר ("הציונות הדתית") אמר היום (ראשון) כי ידרוש לכהן כשר לביטחון הפנים במידה ותקום ממשלת ימין לאחר הבחירות. "אני עושה את זה לאחר שיקול דעת רציני", אמר במסיבת עיתונאים שכינס. "אחרי דיונים, סיורים בבתי הכלא ובמחוזות השונים ואחרי כמות גדולה של מאות שוטרים. בממשלה הבאה אבקש לכהן כשר לביטחון הפנים".

לדבריו, יבקש לשנות את נהלי הפתיחה באש. "אין יותר שוטרים וחיילים שזורקים עליהם אבנים אבל אסור להם לירות". בנוסף, אמר שיבקש לתת חסינות לכוחות הביטחון בכל אירוע לאומני וכן לבטל את "הקייטנות למחבלים בבתי הכלא". בן גביר הוסיף כי יבקש להילחם בטרור החקלאי ולתת נשק לחיילים משוחררים. "הפעם אנחנו הופכים להיות בעלי הבית על מדינת ישראל. הגיע הזמן להחזיר את הביטחון האישי לאזרחי ישראל".

איתמר בן גביר. עופר חן, אתר רשמי
בן גביר/אתר רשמי, עופר חן

"ההידרדרות בביטחון האישי, הפרוטקשן והטרור החקלאי לא התחילה בממשלה האחרונה, אלא לפני 15 שנה", הוסיף. "בכל פעם הייתה בממשלה מפלגת שמאל קטנה שמנעה מהליכוד להחזיר את המשילות. בשביל זה אנחנו חייבים להגיע לחמישה עשר מנדטים, ולוודא שבני גנץ לא נכנס לממשלה במקומנו, הפעם מנצחים ומקימים ממשלת ימין מלא מלא".

ראש האופוזיציה, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו הגיב להכרזה. "בן גביר יהיה שר בממשלה רק אם אני אקים את הממשלה הבאה, וכדי שזה יקרה הליכוד חייב להיות גדול יותר מלפיד".

מטעם מפלגת יש עתיד נמסר כי "בן גביר המורשע בטרור שהודיע שבכוונתו לבטל את משפט נתניהו עכשיו דורש לעצמו את תיק ביטחון הפנים. נתניהו הסחיט יהיה שבוי של בן גביר בממשלה הקיצונית והחשוכה שיקים. אסור לתת להם לפגוע בשוטרים ובחיילים ולקחת את המדינה אחורה לטובת אדם אחד - רק יש עתיד תבטיח ישראל ליברלית ומקדמת ותמנע ממשלה קיצונית של בן גביר וסמוטריץ'".

מהמחנה הממלכתי נמסר: "בן גביר דורש - ובן גביר יקבל. ברור לכולם איך תראה ממשלת הקיצונים של נתניהו - שר הבט"פ בן גביר יבעיר את המדינה מבפנים ושר הביטחון סמוטריץ' יבעיר את המדינה מבחוץ. מול הטירוף, מול הקיצוניות ומול הטרלול - דווקא גנץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully