וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

בן גביר ליהדות התורה: תאפשרו לי לגייס מצביעים חרדים שיישארו בבית

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 20:17

יו"ר עוצמה יהודית פנה לבכירי המפלגה החרדית, וטען כי יש בידיו "פילוחים מדויקים" שמעידים על כמנדט שלם של קהל מצביעים שלא מתכוון להצביע, בעקבות אכזבתו מנציגיו. במפלגה לא נענו לבקשה: "נדע להביא את הקולות האלו לקלפי"

בן גביר: "בממשלה הבאה אבקש לכהן כשר לביטחון הפנים"/מערכת וואלה!

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, העביר הערב (שני) מסרים לבכירים ביהדות התורה, ובהם חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב. בן גביר ביקש לגייס קולות לציונות הדתית בקרב מצביעי המפלגה שאין בכוונתם להצביע בבחירות מחר לכנסת ה-25.

בן גביר טען כי בידיו "פילוחים מדויקים" של קהל מצביעים, בעיקר צעירים, שזועמים על הנציגים-החרדים, ויהיה אסור להזניח אותם. לפי גורם פוליטי, בן גביר טען כי מדובר בכמנדט שלם. ביהדות התורה לא נענו באופן רשמי לבקשה המפויסת של בן גביר, זאת לאחר ימים ארוכים של עימות פוליטי בין הצדדים. עם זאת, גורם במפלגה אמר לוואלה כי "מחמם את הלב לראות את הדאגה הכנה של בן גביר למצביעי יהדות התורה. נדע להביא אותם לקלפי בעזרת השם, ולגוש הימין יהיה 61 ואף יותר".

משה גפני יור מפלגת יהודת התורה. מרק ישראל סלם,
לא נענה לבקשה. גפני/מרק ישראל סלם

בעוצמה יהודית מסרו בתגובה: "אנו לא מתייחסים לנאמר בשיחות סגורות, אבל הנתונים בציבור החרדי מדאיגים מאוד, ומלמדים כי יש לפחות מנדט שלא יוצא להצביע - חייבים להוציא אותם מהבית ולהביא אותם לקלפיות כדי להביא לניצחון לימין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully