וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

בתום ספירת הקולות: גוש נתניהו זוכה ל-64 מנדטים, מרצ מחוץ לכנסת

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 19:33

לאחר ספירת 4.7 מיליון קולות, הוכרזו הערב התוצאות הסופיות של הבחירות לכנסת ה-25, בהן קיבל הליכוד 32 מנדטים, ויש עתיד 24. ההישג הענק לש"ס נשמר עם 11 מנדטים, רע"ם וחד"ש-תע"ל נכנסו לכנסת, והעבודה עברה רק בקושי עם ארבעה מנדטים. מרצ ובל"ד נותרו בחוץ

מבזק וואלה פלוס, 3 בנובמבר 2022/רוני כנפו, אבי רוקח, חביב סמעאן, יותם רונן, ניב אהרונסון, שלומי גבאי, רויטרס, רשות הטבע והגנים

התוצאות הסופיות של הבחירות לכנסת ה-25 הוכרזו הערב (חמישי) על ידי ועדת הבחירות המרכזית. לפי התוצאות, הגוש בהובלת יו"ר הליכוד בנימין נתניהו זוכה ל-64 מנדטים, כשהגוש בהובלת יו"ר יש עתיד יאיר לפיד עם 51 מנדטים. מפלגות מרצ ובל"ד נותרו מחוץ למפה הפוליטית.

מפלגת הליכוד זכתה ל-32 מנדטים, יש עתיד עם 24, והמפלגה השלישית בגודלה - הציונות הדתית - זכתה ב-14 מנדטים. המחנה הממלכתי עם 12, ש"ס עם 11 ויהדות התורה עם שבעה מנדטים. ישראל ביתנו עם שישה מנדטים, ורע"ם וחד"ש-תע"ל עם חמישה. מפלגת העבודה עם ארבעה מנדטים.

קרוב לחמישה מיליון אזרחים הצביעו אתמול בבחירות לכנסת ה-25, שרשמו את אחוז ההצבעה הגבוה ביותר מאז 1999 - 70.6%.

עוד טרם פורסמו התוצאות החל נתניהו לערוך שיחות לקראת הקמת הממשלה הבאה בראשותו. נתניהו נפגש אתמול בתל אביב עם יו"ר ש"ס אריה דרעי, שם דנו ממושכות ונתניהו חזר על כוונתו להודיע לנשיא "עלה בידי" במקביל להשבעת הכנסת בעוד כשבועיים ולפתוח במו"מ מואץ עם שותפיו כבר בשבוע הבא.

בווידאו: הרגעים הגדולים של ליל הבחירות/מערכת וואלה!
בנימין נתניהו בעצרת הליכוד לאחר הבחירות לכנסת ה-25, 2 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
נתניהו וחברי הליכוד בבנייני האומה, עם פרסום המדגמים בראשון/ראובן קסטרו

מפת תוצאות ההצבעה של חברת "קפלן ייעוץ קוד פתוח" העוסקת במערכות GIS, מפות אינטראקטיביות והנגשת מידע לציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully