וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

בכיר במחנה הממלכתי: לפיד גרם להפסד הגוש; ביש עתיד השיבו: "גנץ עסק באובססיביות בעצמו"

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 17:20

לדברי גורם בכיר במחנה הממלכתי, לפיד "היה עסוק בשתיית קולות הגוש" וזנח סוגיות כמו הקול הערבי, חיבור בין מרצ והעבודה והסכמי עודפים. בכך, "הביא להפסד בעל השלכות קשות לחברה הישראלית". גורם ביש עתיד תקף: "רה"מ ניהל קמפיין חיובי, גנץ קשקש על ממשלה דמיונית"

בווידאו: הצהרתו של בני גנץ/מערכת וואלה!

במחנה הממלכתי מתחו היום (רביעי) ביקורת חריפה על יו"ר יש עתיד, ראש הממשלה יאיר לפיד, והאשימו אותו ב"כישלון בניהול הגוש" שהוביל לתבוסת גוש המרכז שמאל בבחירות. בהודעה שמיוחסת ל"בכיר במחנה הממלכתי" תקפה מפלגתו של גנץ את לפיד כמי ש"כשל בניהול הגוש".

לדבריו, "לפי חישוב הקולות, עם אותן תוצאות יכולנו להביא תוצאה של 61-59 לטובתנו. לפיד ניהל את הקמפיין מגן הוורדים ומהפודיום ולא בשטח. בעוד שגנץ ושאר ראשי המפלגות ירדו לשטח ולהתראיין, הוא היה עסוק בשתיית קולות הגוש. נכון לעכשיו גוש השינוי והמפלגות הערביות, קיבלו יותר קולות מבלוק נתניהו".

ראש הממשלה יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ ביקרו בפיקוד הדרום וקיימו הערכת מצב וסיור במרכז האש בפיקוד, יחד עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ומפקד פיקוד הדרום האלוף אליעזר טולדנו, 7 באוגוסט 2022. אריאל חרמוני, משרד הביטחון
גנץ ולפיד, באוגוסט/משרד הביטחון, אריאל חרמוני

במפלגתו של גנץ מאשימים כי "לפיד לא דאג לחיבור של המפלגות הערביות, הוא לא דאג לחיבור מרצ והעבודה, הוא לא דאג להסכמי עודפים, והוא לא דאג לקרוא להצבעה למרצ בכדי שתעבור את אחוז החסימה. בעוד שגנץ, סער ואיזנקוט דאגו להתאחד, לקחת מנדטים מגוש הימין, למנוע בזבוז קולות, וניסו לפתור את הסכמי העודפים עד לרגע האחרון האפשרי, לפיד שיחק על חצי מגרש ושתה את מפלגות הגוש ובכך הביא להפסד בעל השלכות קשות לחברה הישראלית. זהו כישלון מהדהד".

גורם בכיר ביש עתיד אמר מנגד כי "גנץ רב עם לפיד במקום עם נתניהו, נכשל במאמץ להביא שני מנדטים מהימין ואחראי להפסד. במקום לשתף פעולה עם לפיד, עסק באובססיביות בעצמו. בעוד ראש הממשלה לפיד ניהל קמפיין חיובי ומכבד מול כל השותפים בגוש ולמען המדינה, גנץ קישקש על ממשלה דמיונית. מספר המנדטים שלו משקף מה הציבור חושב עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully