וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

גלאון בתגובה ראשונה: "עוד לא זמן לסיכומים, כל קול צריך להיספר"

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 21:27

יו"ר מרצ הגיבה לראשונה לתוצאות הבחירות לכנסת, מהן עולה שהמפלגה לא עוברת את אחוז החסימה נכון לשעה זו. "זה לא רגע קל עבורי", מסרה. "יש לנו עד יום שלישי לעבור על אלפי פרוטוקולים של ועדת הקלפי כדי שכל קול ייספר"

יו"ר מרצ זהבה גלאון התייחסה הערב (רביעי) לראשונה לתוצאות הבחירות לכנסת, מהן עולה שהמפלגה לא עוברת את אחוז החסימה נכון לשעה זו. על פי הנתונים המעודכנים, למפלגה חסרים עוד כ-22 אלף קולות על מנת להיכנס לכנסת ה-25 עם ארבעה מנדטים.

"זה לא רגע קל עבורי", מסרה. "אני יודעת שגם עבורכם. אבל זה עוד לא הזמן למסקנות ולסיכומים. מרצ נמצאת כרגע פחות מ-0.1% מאחוז החסימה. יש לנו עד יום שלישי לעבור על אלפי פרוטוקולים של ועדת הקלפי כדי שכל קול ייספר. זאת ההזדמנות האחרונה שלנו לתקן. בואו נעשה את זה יחד".

זהבה גלאון יור מפלגת מרצ. מרק ישראל סלם,
גלאון, בשבוע שעבר/מרק ישראל סלם
תוצאות אמת/

במפלגה ממתינים לספירת המעטפות הכפולות אך הפער המסתמן בינם ובין אחוז החסימה עומד על כמה אלפי קולות ולכן הם מתכוונים להפעיל בימים הקרובים מערך מתנדבים לאיתור קולות נוספים שיעבירו אותם את אחוז החסימה עד להגשת התוצאות לנשיא המדינה ביום רביעי הבא.

בבחירות הראשונות באפריל 2019 למפלגת הימין החדש של נפתלי בנט ואיילת שקד חסרו 1,400 קולות כדי לעבור את אחוז החסימה ובמשך ימים אחרי הבחירות ניסו לאתר קולות נוספים בין הקלפיות, אך בסופו של דבר לא הצליחו ונשארו מחוץ לכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully