וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2022

בקהילת הלהט"ב נערכים לממשלת נתניהו: "לא נאפשר שיחזירו אותנו לאחור"

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 13:31

לאור ההצטרפות הצפויה של ח"כים אנטי-להט"בים לממשלת נתניהו הבאה והפרסום שלפיו בליכוד שוקלים לבטל את האיסור על טיפולי המרה, באגודה למען הלהט"ב הזהירו מפני מחאה נרחבת. "נעמוד ביחד, הקהילה הגאה וכל תומכיה, כחומה בצורה"

אבי מעוז,מיקי לוי. ראובן קסטרו
נתניהו שוחח עמו לאחר המדגמים. יו"ר מפלגת נעם, אבי מעוז/ראובן קסטרו

האגודה למען הלהט"ב אמרה היום (חמישי) כי הקהילה "לא תאפשר שיחזירו אותנו לאחור", בעקבות ההצטרפות הצפויה לקואליציה של ח"כים אנטי-להט"בים. ב"הארץ" פורסם היום כי בליכוד שוקלים לבטל את האיסור על טיפולי המרה וכי יו"ר המפלגה, בנימין נתניהו, שוחח לאחר פרסום המדגמים עם ח"כ אבי מעוז, יו"ר המפלגה ההומופובית נעם שרצה ברשימה אחת עם הציונות הדתית ועוצמה יהודית.

"גורמים קיצוניים לא רק מעוניינים להסיג את זכויות הקהילה הגאה לאחור אלא גם לפגוע באכזריות בבטן הרכה של הקהילה הגאה: נוער והקשת הטרנסית. זה ניסיון נבזי ומרושע לפגוע בחיים שלנו", אמרה יו"ר האגודה, הילה פאר. היא הוסיפה: "חברי הכנסת בליכוד, המפלגה הגדולה בקואליציה הבאה וזו ה'ליברלית', הבטחתם שלא תיהיה פגיעה בזכויות שלנו. האם זה הדבר הראשון שמפלגת השלטון הלאומית-ליברלית בוחרת להתעסק בו? חובת ההוכחה עליכם".

לדבריה, "שיהיה ברור - לא נאפשר שיחזירו אותנו לאחור. כל ניסיון פגיעה בזכויות להט"ב יתקל במחאה גדולה ובקהילה מאוחדת. נעמוד ביחד, הקהילה הגאה וכל תומכיה כחומה בצורה כנגד כל מהלך שיפגע בחיים של חברי וחברות הקהילה שלנו".

בווידאו: ח"כ אבי מעוז משווה מעל בימת הכנסת בין הומוסקסואליות לפדופיליה/צילום: ערוץ הכנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully