וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגימלאים צפויים לחתום היום על ההסכם הקואליציוני

26.4.2006 / 9:14

במסגרת ההסכם הקואליציוני ימונה רפי איתן לשר לענייני גימלאים ויעקב בן יזרי יקבל את תיק הבריאות

מפלגת הגימלאים תחתום היום על ההסכם הקואלציוני עם מפלגת קדימה. לפי ההסכם, ח"כ רפי איתן יכהן כשר לענייני גימלאים, וח"כ יעקב בן יזרי, מספר 2 ברשימה, יקבל את תיק הבריאות. במסגרת המשא ומתן הובטח לגימלאים סכום של כ-650 מיליון שקלים לכיסוי דרישותיהם.

יחד עם זאת אמר הבוקר ח"כ משה שרוני (הגמלאים) כי המפלגה קיבלה חמש טיוטות להסכם הקואליציוני, "והן לא נראו לנו. שום דבר עוד לא סגור עם קדימה".

החתימה עם הגימלאים לפני חתימת ההסכם עם מפלגת העבודה לא מהווה ירידה במעמדה של העבודה כשותפה הבכירה בקואליציה. בגלי צה"ל דווח, כי בקדימה מקווים לחתום היום על ההסכם הקואליציוני עם מפלגת העבודה. הלילה העבירו אנשי אולמרט נוסח מתוקן של ההסכם הקואליציוני.

בקדימה מאשימים את העבודה בעיכוב חתימת ההסכם. מנגד, מהעבודה נמסר כי ישנם עדיין נושאים בקווי היסוד שעדיין לא הגיעו לפתרון. העבודה צפויה גם לקבל ראשות של שתי וועדות בכנסת, ועדיין לא ברור אם בקדימה יסכימו לדרישתו של פרץ למנות לעצמו סגן במשרד הביטחון.

ח"כ אפרים סנה, המועמד לתפקיד סגן שר הביטחון, האשים את נציגי קדימה בניהול משא ומתן שאינו הגון. סנה אמר כי נעשה פה תרגיל מביך, כאשר הציגו לפרץ את העניין כאילו כולם כבר הסכימו לויתור על סגני השרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully