וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג תקף את לפיד: "העביר מאות מיליונים להתנחלויות"

3.1.2015 / 20:20

יו"ר מפלגת העבודה אמר בכינוס בחירות שנערך בקריה האקדמית בקריית אונו כי "אם נתאמץ, נוכל להגיע ל-30 מנדטים". "יש סיכוי סביר מאוד שאוכל להרכיב את הממשלה הבאה", הוסיף הרצוג

צילום: דוד קורן

יו"ר מפלגת העבודה ח"כ יצחק הרצוג תקף הערב (שבת) בכינוס של מפלגת העבודה בקריה האקדמית בקריית אונו כי את שר האוצר לשעבר ח"כ יאיר לפיד. "נזכרתי ב-600 מיליון שקל שהועברו לישובים מבודדים ביהודה ושומרון דרך החטיבה להתיישבות בחתימתו", אמר ח"כ הרצוג. זאת, למרות דבריו אתמול של יו"ר מטה הבחירות ח"כ איתן כבל, שאמר כי מפלגת העבודה לא תתקוף את מפלגת יש עתיד בקמפיין הבחירות.

הרצוג הוסיף כי "אם נעבוד נכון, אם נתאמץ ולא נוותר, נוכל להגיע גם ל-30 מנדטים. יש סיכוי סביר מאוד שאוכל להרכיב את הממשלה הבאה". לדבריו, "היינו הסיעה הכי חברתית בכנסת היוצאת ובכנסת הבאה נהיה גם הסיעה הכי גדולה. יש לנו סיכוי. לא נוותר על אף אדם ונלך מבית לבית ונשכנע שיש לצאת מהתובנה ש'עוד פעם זה ביבי'. בזה תלוי הכוח שלנו, שנהיה מספיק חזקים ולא ניתן ללפידים לירות בתוך הנגמ"ש, כי הם אוהבים לעשות את זה".

יצחק (בוז'י) הרצוג בוועידת מפלגת העבודה, גני התערוכה. דרור עינב
יו"ר העבודה יצחק הרצוג/דרור עינב

יו"ר המפלגה סיכם ואמר כי "זה לא רק מאבק על דמותה של המדינה, אלא כמעט הזדמנות אחרונה לשנות את פניה של המדינה. מי שרוצה שהמדינה תמשיך באותה ההתדרדרות - שיצביע ליכוד. מי שרוצה תקווה ושינוי סדרי עדיפויות - שיצביע עבודה והתנועה".

בכנס השתתפו גם חברי כנסת נוספים ומועמדים בבחירות המקדימות של המפלגה, בהם ח"כ כבל, ח"כ שלי יחימוביץ', והמועמדים דני עטר ועורכת הדין רויטל סוויד. הפריימריז במפלגה יתקיימו ב-13 בינואר.

מוקדם יותר היום אמר ח"כ כבל כי "הבחירות הקרובות יוכרעו על הנושא החברתי. לממשלה שהמורשת שלה היא 2.5 מיליון עניים, 700 אלף בני אדם שמרוויחים שכר מינימום ועשרות אלפי ילדים רעבים - אין זכות קיום". באירוע "שבתרבות" שנערך בקריית ביאליק, הוסיף כבל כי "זו הקדנציה השלישית של נתניהו בראשות הממשלה, ורק בגלל הנתונים הללו הוא חייב ללכת הביתה". לדבריו, "נתניהו מנסה להסית את הדיון לקמפיין הפחדה בנושא האיראני, על מנת לברוח מכישלונו בהורדת יוקר המחיה, הטיפול במגיפת העוני ומיגור הטרור".

כמו כן, מוקדם יותר היום תקפה ח"כ מרב מיכאלי, שתשתתף אף היא בכנס, את שר האוצר לשעבר יאיר לפיד: "הוא לא חשוב, הוא היה במשבצת הריאליטי-שואו של הפוליטיקה הישראלית ועתה זמנו עבר. עכשיו הכוכב הבא הוא משה כחלון". לדבריה, "הוא עושה מה שהוא עושה כדי להציל את עצמו". מיכאלי אמרה את הדברים במסגרת אירוע שבתרבות בכפר סבא, יממה לאחר דבריו של ח"כ כבל, שלפיהם בין העבודה ויש עתיד יש הסכם "שביתת נשק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully