וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ כבל: "יש לנו הסכם שביתת נשק עם יש עתיד"

יו"ר סיעת העבודה התייחס ליריבות עם מפלגתו של לפיד לקראת הבחירות לכנסת, ואמר כי "לא יורים בתוך הנגמ"ש ולא צריך לדבר בעדו או נגדו". על רשימתו של כחלון: "יש לנו עניין שיגרוף כמה שיותר קולות"

ח"כ איתן כבל בטקס חניכת המטה ביגאל אלון. ראובן קסטרו
"לא צריך לדבר בעד לפיד או נגדו". ח"כ כבל, בשבוע שעבר/ראובן קסטרו

יו"ר סיעת העבודה איתן כבל התייחס אתמול (שישי) לכמה סוגיות פוליטיות לקראת בחירות 2015, ובין היתר נדרש לעניין היריבות עם יתר המפלגות. "יש לנו הסכם שביתת נשק עם לפיד", אמר כבל בריאיון לתכנית "פרלמנט שישי" עם רועי כ"ץ ברדיו תל אביב. "המעשים שלו מדברים בעד עצמם, אני לא צריך לדבר בעדו או נגדו".

כבל נשאל שוב לגבי מהות אותו הסכם עם יש עתיד והשיב: "אנחנו לא יורים בתוך הנגמ"ש". עם זאת, הוא הדגיש כי זה תקף אך ורק ליחסים עם מפלגתו של לפיד. "לגבי כחלון, יש לנו עניין שהוא יגרוף כמה שיותר קולות", אמר וסייג: "אבל אנחנו לא יודעים להגיד אם הוא ילך אלינו בסופו של תהליך".

בחירות 2015 || סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
רגב לוואלה! חדשות: "רוצה להיות שרת השיכון בממשלה הבאה"
רמז לבאות? דרעי לתומכיו: "נמשיך כולנו יחד, אני אתכם"
בכירים בליכוד: "ברוך שפטרנו מעונשו של פייגלין"

הוא המשיך לדבר בעניינו של כחלון ורשימתו המתגבשת "כולנו", שעל פי סקר עדכני שנערך עבור וואלה! חדשות זוכה לשמונה מנדטים. "אנחנו מאמינים שאת רוב הקולות הוא יגרוף מהליכוד ואין לנו עניין לשחק בתוך עצמנו. הקרב הוא להחליף את נתניהו. לליכוד יש הסכם שביתת נשק לבנט, ולנו עם לפיד", קבע.

כבל התייחס גם ליו"ר מפלגתו יצחק הרצוג, המועמד לראשות הממשלה לצד שרת המשפטים לשעבר ציפי לבני, ואמר כי היה נוהג באופן שונה מכפי שפעל האחרון בחקירת פרשת העמותות, אז שמר על זכות השתיקה במשטרה. "אין שום סיבה שהוא היה אמור לשאת את חטאי האחרים על כתפו. בסופו של תהליך זה עניין שכבר חלף לו. אני מניח שהוא היה מתנהל אחרת היום, כשהחוק אחר לגמרי. פשוט מאוד, לא צריך כל דבר לחפור ולחקור. אני מניח שאם אני חס וחלילה הייתי בנעליו, הייתי נוהג אחרת", אמר.

(עדכון ראשון: 23:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully