וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מבהיר: "לא נשב בממשלת אחדות עם העבודה"

16.1.2015 / 13:54

ראש הממשלה פרסם הודעה תקיפה נגד הרשימה לכנסת, שאותה בחרו השבוע חברי מפלגת העבודה. "אין מפגש בין התפיסה הלאומית והאחראית של הליכוד בראשותי לבין הרשימה השמאלית של ציפי ובוז'י, שהיא שמאלנית-קיצונית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה על הפיגוע בפריז, ינואר 2015. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
"שמאל קיצוני". נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שולל את האפשרות של הקמת ממשלת אחדות עם מפלגת העבודה והתנועה אחרי הבחירות, ואמר כי ההכרעה בבחירות הקרובות היא בין "ממשלת ליכוד חזקה בראשותי או ממשלת שמאל בראשות ציפי ובוז'י".

בהודעה שפרסם היום (שישי) בצהריים כתב ראש הממשלה: "מפלגת העבודה בחרה רשימת שמאל קיצוני ואנטי ציוני. תהום פעורה בין הליכוד בראשותי לבין העבודה". עוד הוסיף נתניהו, כי מפלגתו לא תשב "בממשלה אחת עם אנשים שאומרים: 'נשים ישראליות לא צריכות לשלוח את ילדיהן לצבא', 'התקווה הוא שיר גזעני', 'הזהות הפלסטינית שלי חזקה מזו הישראלית', ו'אני לא מתחבר למושג הזה, ציונות'". לדברי נתניהו, "אין מפגש בין התפיסה הלאומית והאחראית של הליכוד בראשותי לבין הרשימה השמאלית של ציפי ובוז'י, שעכשיו מתברר שהיא רשימה שמאלנית-קיצונית".

בחירות 2015 בוואלה! - עוד כותרות:
סקר וואלה! חדשות: "המחנה הציוני" מטפסת ועוקפת את הליכוד
"מי יענה לטלפון האדום?": הסרטון של נתניהו נגד הרצוג ולבני
בן ארי נגד בנט: "הבית היהודי דואג לערבים, זה לא ימין"

מפלגת העבודה, ינואר 2015. ראובן קסטרו
הרצוג ולבני בקיבוץ שפיים, השבוע/ראובן קסטרו

ביום שלישי השבוע נערכו הבחירות המקדימות במפלגת העבודה, ובבוקרו של יום רביעי פורסמו התוצאות הסופיות, שמהן עלה כי המנצחת הגדולה היא שלי יחימוביץ'. היא הגיעה למקום הראשון עם 22,865 קולות, שהם 80.6% מהקולות. גם חברת הכנסת סתיו שפיר רשמה הישג מרשים, והגיעה למקום השני והמפתיע עם 21,588 קולות, שהם 76.1% מכלל הקולות וכמעט כפול ממספר הקולות שלהם זכתה בפריימריז הקודמים. איציק שמולי הגיע למקום השלישי עם 18,193, ואחריו עמר בר-לב.

מרב מיכאלי הגיעה למקום החמישי ותדורג במקום התשיעי ברשימה המשותפת, וחברה ל"דיל" איתן כבל, שדובר כמי שעשוי לנצח את הפריימריז - הגיע למקום השישי בלבד וידורג רק במקום העשירי ברשימה לכנסת. אראל מרגלית, שותפם של השניים לדיל, הגיע רק למקום השביעי בפריימריז, כך שידורג במקום ה-12 ברשימה הסופית. מיקי רוזנטל, שהוזכר כמי שעלול להיפלט מהרשימה, הצליח להגיע למקום ה-13.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"את המהפך אי אפשר לעצור"

בנאום שנשא שלשום באולם הכנסים של קיבוץ שפיים, הציג הרצוג את הרשימה שנבחרה בפריימריז, ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אני מרגיש שיש לצדי את הנבחרת הטובה ביותר שיכולה להיות", אמר הרצוג. "עד לא מזמן לא התייחסו אליי ולעבודה ברצינות כשהעזנו להגיד 'מהפך'. היום אני מבטיח לכם שכולם כבר הפנימו - את המהפך אי אפשר לעצור. הוא התלקח בלבבות האזרחים, בקרבם של כל סוכני התקווה והשינוי שנואשו מהשלטון, אבל לא ויתרו על ההזדמנות להביא את השלטון. הנבחרת הזו תנצח".

"אבל הניצחון הוא לא אלא הפרק הראשון בבשורה הגדולה שלה מצפים אזרחי ישראל", הדגיש הרצוג. "הניצחון האמיתי יגיע כשנצליח לתקן את הליקויים הכואבים שהותירה לנו ממשלת נתניהו. נוכל לומר שניצחנו כשנשיב לאזרחי ישראל את הביטחון האישי והכלכלי, כשנעצור את הבידוד המדיני של ישראל".

לפניות לכתב: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully