וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערבי מסריח": הפוסט המביך של המועמדת של ליברמן

19.1.2015 / 20:50

שירה מיסטריאל הוצגה היום במקום מכובד מאוד ברשימת המפלגה לכנסת. בסטטוס שפרסמה לפני כחמש שנים, היא משתמשת בשפה בוטה במיוחד כלפי ערבים: "יש סרטון ביוטיוב 'ערבי נדרס'. לילה מעולה"

צילום: עומר מירון, עריכה: שניר דבוש

(ליברמן מציג את רשימת ישראל ביתנו, אתמול)

מבוכה ראשונה למועמדת הטרייה ברשימת ישראל ביתנו לכנסת: שירה מיסטריאל, יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת אריאל, ששובצה במקום העשירי המכובד ברשימה, פרסמה לפני כחמש שנים פוסט בפייסבוק, שבו השתמשה בשפה בוטה במיוחד כלפי צעירים ערבים.

בתגובה לתמונה שבה נראה כלי רכב ישראלי דורס שני תושבי מזרח ירושלים כתבה מיסטריאל: "פחחחח ערבי מסריח. למי שלא ראה יש סרטון ביוטיוב ערבי נדרס". את הפוסט חתמה בצמד המילים: "לילה מעולה".

מאוחר יותר מסרה מיסטריאל בהודעה לעיתונות את הדברים הבאים: "אני בהחלט מסכימה שיש צורה להתבטא ולהגיד דברים (בצורה אחרת), אולם העובדה היא שגם במקרה הזה מי שהיה אלים וזרק את האבנים על חפים מפשע היו הערבים".

בחירות 2015 || כל הסיפורים החמים בוואלה! חדשות:
הרצוג ולבני הציגו את ידלין: המועמד שלנו לשר הביטחון
סערת הפריימריז בליכוד: הערעור התקבל, חוטובלי במקום ה-20
נשים חרדיות בצעד חסר תקדים: "מקימות מפלגה משלנו"

סטטוס שפרסמה ב 2010 שירה מיסטריאל מקום עשירי בישראל ביתנו. פייסבוק, צילום מסך
הפוסט שפרסמה מיסטריאל בפייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

מוקדם יותר אתמול הציג יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, את רשימת המפלגה לכנסת ה-20. לצד מיסטריאל, צמרת הרשימה כוללת את ח"כ אורלי לוי-אבקסיס במקום השני, את ח"כ סופה לנדבר במקום השלישי, את ראש עיריית צפת, אילן שוחט, במקום הרביעי ואת איש התקשורת שרון גל במקום החמישי. חברים נוספים בעשירייה הראשונה הם: ח"כ חמד עמאר במקום השישי, ח"כ רוברט אילטוב במקום השביעי, מנכ"ל משרד הקליטה לשעבר עודד פורר במקום השמיני, חברת צוות הדוברות של ישראל ביתנו יוליה מלינובסקי במקום התשיעי.

שירה מיסטריאל מקום עשירי ברשימת ישראל ביתנו. טלי מאייר
מבוכה ראשונה. שירה מיסטריאל, היום באירוע באירוע הצגת רשימת ישראל ביתנו/טלי מאייר

הרכב הרשימה מעלה כי רק חמישה מתוך 13 חברי הכנסת המכהנים של הסיעה יישארו בעשירייה הראשונה בכנסת הבאה. לבד מאלו שפרשו בישר ליברמן על הבמה לשלושה חברי כנסת מכהנים נוספים: אלכס מילר, ליאון ליטינצקי ושמעון אוחיון, על כך שהם שיידחקו מחוץ לעשירייה הראשונה.

"אין ספק שהפעם ההתלבטויות היו קשות יותר מכל הפעמים הקודמות. היה לא פשוט להחליט איך מרכיבים את הפסיפס שייצג את כל רבדי החברה הישראלית וגם ישקף את אותה מפלגה שנקראת ישראל ביתנו", אמר ליברמן.

לפניות לכתב: omri_n@walla.net.il

(עדכון ראשון: 20:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully