וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההקלטה חושפת: בניגוד להכחשה – מועצת שומרון ידעה על סרטון הר שטירמר

18.2.2015 / 12:00

המועצה האזורית שומרון מיהרה להתנער בתחילת השבוע מהסרטון שעורר סערה. בשיחת טלפון שהגיעה לידי וואלה נשמע ממלא מקום ראש המועצה אומר כי ראה את הסרטון לפני פרסומו, ואף ביקש לעשות בו שינויים. האזינו

עריכה: טל רזניק

לאחר הסערה שעורר סרטון ועד מתיישבי השומרון נגד ארגוני שמאל, שכללה גם התכחשות לסרטון של המועצה האזורית שומרון, מתברר כעת שהמועצה ידעה על הסרטון טרם פרסומו ואף אישרה את כולו – למעט קטע אחד ממנו.

בעקבות פרסום הסרטון, המדמה גורמים באיחוד האירופי לנאצים ואת ארגוני השמאל למי שמשתפים עמם פעולה, הגיבה המועצה האזורית שומרון באופן רשמי ומסרה כי "הסרטון המדובר לא קשור למועצה האזורית שומרון ואינו על דעתנו". זאת על אף שהמועצה האזורית היא הגוף שהקים ומממן את הוועד.

"אתה אמרת שאני אישרתי לך להוציא את הסרט הזה לפני", נשמע יוסי דגן, ממלא מקום ראש המועצה האזורית שומרון, אומר בשיחת טלפון לשגיא קייזלר, מנכ"ל ועד מתיישבי השומרון. "אני רוצה להזכיר לך שאני ישבתי איתך ואמרתי לך אתה חייב לשנות אותו, זה יעשה סערה גדולה גם בגלל הסיומת".

הסרטון כפי שהופץ על ידי ועד מתיישבי השומרון

בהקלטה, שהגיעה לידי וואלה חדשות, נשמע דגן מבקר עוד את קייזלר על הסרטון כפי שהתפרסם בסופו של דבר. דגן מאשים את קייזלר בהקלטה בכך לא נענה לשינויים שהראשון דרש כי יבוצעו בסרטון. דגן טען בשיחה זו כי הוא לא אישר את הפצת הסרטון ללא השינויים אותם דרש. בין השאר ציין דגן כי הקטע האחרון, שבו נראה פעיל השמאל תולה את עצמו – לא שונה למרות בקשתו. התיקון השני שדרש דגן, מחשש לתביעת לשון הרע, היה הורדת החלק בו מצויינים שמות ארגוני השמאל בסוף הסרטון.

סרטון ה"הר שטירמר": בשמאל מגנים, בימין מתנערים

"שגיא, אני אמרתי לך לשנות את הסרטון הזה, אתה לא סופר אותנו", נשמע דגן מרים את קולו בשיחה. "יש גבול כמה אנחנו עוד נאכל בגללכם, בטח בתקופה כזאת". עוד אמר דגן אמר לקייזלר בשיחת הטלפון כי הוא לא גינה בתגובה את הסרטון, אלא אמר שהוא לא היה על דעת המועצה. דגן ציין גם כי התנהלות הוועד ופרסום הסרטון גרמו למועצה נזק אדיר ושראשי המועצות האחרים ביהודה ושומרון "סוגרים עם המועצה חשבון" כעת, לאחר שהתנגדו לוועד זה מספר שנים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מוועד מתיישבי שומרון סרבו להגיב לנושא. מהמועצה האזורית שומרון נמסר בתגובה: "בתגובה הרשמית שפרסמנו לפני כמה ימים הודגש כי הסרטון המדובר אינו קשור למועצה האזורית שומרון ואינו על דעתינו, וההקלטה רק מאוששת זאת".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully