וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש המפתיע של "הימין החדש": בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת

7.2.2019 / 9:17

שקד ובנט פנו לבעלים של קבוצת הכדורגל הדרומית והציעו לה להצטרף לרשימה במקום השלישי הריאלי. ברקת נענתה להצעה בחיוב והיא צפויה להודיע על כניסתה לפוליטיקה במסיבת עיתונאים

צילום: מפלגת "הימין החדש"

אלונה ברקת מצטרפת למפלגת ה"ימין החדש" של נפתלי בנט ואיילת שקד - כך פורסם הבוקר (חמישי) לראשונה ב"כלכליסט". השניים פנו לבעלי קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע והציעו לה להצטרף למקום השלישי הריאלי ברשימה.

ברקת נענתה בחיוב, ובמפלגה המתינו לתוצאות הפריימריז בליכוד כדי לצאת בהכרזה על צירופה. זאת, למרות שהסיכום על כך הושג כבר לפני כמה ימים. ברקת הודיעה על כינוס מסיבת עיתונאים בשעה 13:00, ובה היא צפויה להודיע על כניסתה לפוליטיקה.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
קצין הנפגעים שחולם לעזור לנכים: מועמד הליכוד שיחליף את איוב קרא
טעויות, הבהרות וקרב הכפשות בטוויטר: הריאיון המלטף של בני גנץ קיבל טוויסט מביך
גבי אשכנזי רומז על הצטרפות לגוש? "יהיו תשובות בימים הקרובים"

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת. יוסי ציפקיס
ברקת. תודיע על הצטרפותה לפוליטיקה/יוסי ציפקיס

אם ברקת תשיב בחיוב להצעה היא תיאלץ לעזוב את תפקידה הנוכחי. על פי תקנון הכנסת לא תוכל להמשיך לשמש כבעלים של קבוצת כדורגל, אך תוכל להמשיך להחזיק במניות המועדון. מתקנון ההתאחדות לכדורגל עולה כי במקרה של עזיבה, תוכל ברקת להעביר את זכויות הניהול במועדון לבן משפחה ולהמשיך לעמוד בהתחייבויות הכספיות שלה.

ברקת הוזכרה בשנים האחרונות כמועמדת לכמה מפלגות. גיסה, ניר ברקת, נבחר השבוע למקום התשיעי ברשימת הליכוד לכנסת בפריימריז של המפלגה. על פי הסקרים לקראת הבחירות, שייערכו ב-9 באפריל, המקום השלישי ברשימת הימין החדש הוא ריאלי, והמשמעות היא שייתכן כי ברקת צפויה להפוך בתוך כחודשיים לחברת כנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully