וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט ושקד הציגו את אלונה ברקת: ניקח את המהפכה בב"ש לכל המדינה

7.2.2019 / 18:09

שר החינוך ושרת המשפטים הציגו באופן רשמי את אשת העסקים ובעלי קבוצת הפועל באר שבע שתצטרף למקום השלישי ברשימת המפלגה לכנסת. בנט ושקד שיבחו אותה: "מהווה את תמצית ארץ ישראל היפה, משלימה אותנו". ברקת: "מאמינה בזכותנו לארץ ישראל ובחיבור חלקי העם"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ליר שפיגלר

אשת העסקים אלונה ברקת כינסה הערב (חמישי) בבית העיתונאים בתל אביב מסיבת עיתונאים יחד עם שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד. מנהיגי מפלגת "הימין החדש" הציגו אותה לאחר ההודעה על הצטרפותה לשורותיהם: "ברוכה הבאה, 'ווינרית'. ניקח את המהפכה שעשתה בבאר שבע לכל המדינה".

ברקת, בעלי קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע, תשובץ במקום השלישי ברשימה - לאחר השרים בנט ושקד. "כשאיילת ובנט הציעו לי הייתי מופתעת", אמרה ברקת. "ראיתי את ההזדמנות שיש לי לשינוי חברתי ולעשות אותו בכלל ישראל. ישראל צריכה תיקון חברתי. אסור לנו להשאיר אף ילד מאחור ואנחנו חייבים לפעול שיידעו כל ילד שהכול אפשרי. עקבתי אחרי נפתלי ואיילת בדריכות ראיתי את המהפכות בחינוך ובמשפט בלי התנצלות".

על הפועל באר שבע אמרה: "בשבילי מפעל חיים. אין גבולות בפני הרצון והנחישות. קשה לי מול האוהדים של הקבוצה שלימודו אותנו מהי אהבה גם בכישלון". בנוסף לכך, בהתייחסות לעמדותיה אמרה ברקת כי היא "מאמינה בזכותנו לארץ ישראל. מאמינה בחיבור של כל חלקי העם כי כולנו רקמה אנושית אחת".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
הטורף נתניהו: שיא מנדטים לליכוד, עם כוכבית מבהילה לראש הממשלה
מה עוד הוא מכין? מצטרפת חדשה לגנץ
היועמ"ש: לנתניהו אסור להשתמש בתמונות עם חיילים לצרכי תעמולת בחירות

מסע"ת של הימין החדש - הצטרפותה של אלונה ברקת למפלגה, בית העיתונאים, תל אביב  7 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
ברקת במסיבת העיתונאים עם בנט ושקד, היום/ראובן קסטרו

"אלונה ברקת הוכיחה שמי שמוכן להתאמץ יכול להצליח בכל מקום ובכל תנאי", אמר בנט במסיבת העיתונאים. "ברקת לימדה אותנו שעם עקשנות והתמדה אפשר להביא קבוצה ממעמקי הליגה השנייה לאלופת ישראל. אלונה גדלה באשקלון, בת ליוצאי תימן להורים דתיים של עם ישראל ותורת ישראל, והיא מהווה את תמצית ארץ ישראל היפה".

שקד אמרה עליה כי "אלונה משלימה אותנו. אלונה עשתה מהפכה בעיר באר שבע. היא יכלה להישאר באזור הנוחות שלה בעסקיה, ובחרה לעשות מהפכה אדירה דווקא בבאר שבע. זאת הוכחה שלאיש אין מונופול על ההצלחה. לכל אחד יש מה שמניע אותו להיכנס לפוליטיקה. אצלה זה הרצון לעשות את המהפכה, לצמצם פערים ולדחוף את הפריפריה קדימה".

דבר הצטרפותה למפלגה החדשה פורסם לראשונה הבוקר בעיתון "כלכליסט". הסיכום על ההצטרפות הושג כבר לפני מספר ימים, אך במפלגה חיכו לתוצאות הפריימריז בליכוד לפני ההכרזה הרשמית. ברקת הוזכרה בשנים האחרונות כמועמדת לכמה מפלגות. גיסה, ניר ברקת, נבחר השבוע למקום התשיעי ברשימת הליכוד לכנסת בפריימריז של המפלגה. על פי הסקרים לקראת הבחירות, שייערכו ב-9 באפריל, המקום השלישי ברשימת הימין החדש הוא ריאלי, כך שברקת צפויה להפוך בתוך כחודשיים לחברת כנסת.

עוד באותו נושא

"לוקחת את האמונה צעד אחד קדימה": אלונה ברקת מצטרפת למפלגת "הימין החדש"

לכתבה המלאה
מסע"ת של הימין החדש - הצטרפותה של אלונה ברקת למפלגה, בית העיתונאים, תל אביב  7 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
ברקת במסיבת העיתונאים עם בנט ושקד, היום/ראובן קסטרו

בעקבות כניסתה לפוליטיקה, ברקת צפויה לעזוב את תפקידה הנוכחי. על פי תקנון הכנסת ברקת לא תוכל להמשיך לשמש כבעלים של קבוצת כדורגל, אך תוכל להמשיך להחזיק במניות המועדון. במסיבת העיתונאים הדגישה ברקת כי תעמוד בכל ההתחייבויות והחוזים הקשורים לקבוצת הפועל באר שבע, בעוד זכויות הניהול במועדון יועברו לידי אסי רחמים. היא סיפרה באריכות על המניעים שהובילו אותה להצטרף למועדון. "בחרתי להגיע לפה לפני 12 שנים, ורציתי להוכיח שלאף אחד אין מונופול על הצלחה, לא משנה מה תנאי הפתיחה שלו. רצינו להוכיח שגם בתחום הכי תחרותי אפשר להצליח עם תשוקה וסבלנות".

בנוסף לכך, ברקת תיארה כיצד קיוותה "להוביל שינוי אמיתי ועמוק" בחברה הישראלית, ולקרב את הפריפריה למרכז. "התחלנו במעמקי הליגה השנייה, התקדמנו צעד אחר צעד, בעקשנות ובסבלנות - והדבקנו את כולם בחלום. בעידן של פילוג והקצנה, האמנו שאפשר לרתום עיר ואזור לחלום משותף, מעבר לכל מגבלה של מין, דת ומצב סוציו-אקונומי. עשינו את הבלתי ייאמן".

(עדכון ראשון: 17:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully