וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוקחת את האמונה צעד אחד קדימה": אלונה ברקת מצטרפת למפלגת "הימין החדש"

אשת העסקים ובעלי קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע צפויה להתברג במקום השלישי הריאלי במפלגה החדשה. "אני לא הולכת לנוח. אשקיע כל זמני, מרצי ויכולותיי בכל תפקיד שיוטל עליי", הכריזה

אשת העסקים אלונה ברקת, בעלי קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע, כינסה בצהריים (חמישי) מסיבת עיתונאים - והכריזה על הצטרפותה למפלגת "הימין החדש", בה תשובץ במקום השלישי ברשימה - לאחר השרים נפתלי בנט ואיילת שקד.

"החלטתי להיענות לקריאה ולהיכנס לפוליטיקה", אמרה ברקת. "אני עוברת לשליחות ציבורית ולוקחת את האמונה שלי צעד אחד קדימה, כדי להוביל את השינוי החברתי בישראל כולה", הסבירה, "אני לא הולכת לנוח. אשקיע כל זמני, מרצי ויכולותיי בכל תפקיד שיוטל עלי".

לדבריה, ההצעות להצטרף למערכת הפוליטית הגיעו זמן קצר לאחר פיזור הכנסת. "פנו אליי, שקלתי והחלטתי לעשות את הצעד", סיפרה.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
"שלא תגמור כמו אוחנה": היום הסוער של אלונה ברקת
תודה לדיל, תודה לרב, תודה לגלעד שרון: הפתעת הנגב בליכוד
המעונים, המחוסלים, הסוחפים והמזנקים: הליכוד הוכיח שהוא לא רק ביבי

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע. לירון מולדובן
להוביל שינוי חברתי. ברקת/לירון מולדובן

ברקת הדגישה כי תעמוד בכל ההתחייבויות והחוזים הקשורים להפועל באר שבע, וסיפרה באריכות על המניעים שהובילו אותה להצטרף למועדון. "בחרתי להגיע לפה לפני 12 שנים, ורציתי להוכיח שלאף אחד אין מונופול על הצלחה, לא משנה מה תנאי הפתיחה שלו. רצינו להוכיח שגם בתחום הכי תחרותי אפשר להצליח עם תשוקה וסבלנות".

היא תיארה כיצד קיוותה "להוביל שינוי אמיתי ועמוק" בחברה הישראלית, ולקרב את הפריפריה למרכז. "התחלנו במעמקי הליגה השנייה, התקדמנו צעד אחר צעד, בעקשנות ובסבלנות - והדבקנו את כולם בחלום. בעידן של פילוג והקצנה, האמנו שאפשר לרתום עיר ואזור לחלום משותף, מעבר לכל מגבלה של מין, דת ומצב סוציו-אקונומי. עשינו את הבלתי ייאמן".

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע. ראובן קסטרו
להצליח עם תשוקה וסבלנות. ברקת באולפן וואלה! NEWS/ראובן קסטרו

דבר הצטרפותה למפלגה החדשה פורסם לראשונה בעיתון "כלכליסט". הסיכום על ההצטרפות הושג כבר לפני מספר ימים, אך במפלגה חיכו לתוצאות הפריימריז בליכוד לפני ההכרזה הרשמית.

ברקת הוזכרה בשנים האחרונות כמועמדת לכמה מפלגות. גיסה, ניר ברקת, נבחר השבוע למקום התשיעי ברשימת הליכוד לכנסת בפריימריז של המפלגה. על פי הסקרים לקראת הבחירות, שייערכו ב-9 באפריל, המקום השלישי ברשימת הימין החדש הוא ריאלי, כך שברקת צפויה להפוך בתוך כחודשיים לחברת כנסת.

בעקבות כניסתה לפוליטיקה, ברקת צפויה לעזוב את תפקידה הנוכחי. על פי תקנון הכנסת ברקת לא תוכל להמשיך לשמש כבעלים של קבוצת כדורגל, אך תוכל להמשיך להחזיק במניות המועדון. מתקנון ההתאחדות לכדורגל עולה כי במקרה של עזיבה, תוכל ברקת להעביר את זכויות הניהול במועדון לבן משפחה ולהמשיך לעמוד בהתחייבויות הכספיות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully