וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספרי טלפון אישיים והפיטורים של גנץ: כפפות הבחירות כבר ירדו מזמן

12.2.2019 / 14:38

שלושה סרטוני תעמולה חדשים נגד ראש הממשלה מתמקדים בהתנתקות ובסוגיות נוספות, ובחוסן לישראל הוסיפו גם קישורי ווטסאפ להטרלה שלמה. הליכוד: רצינו להטריל בחזרה, אבל גנץ פשט את הרגל

צילום: הליכוד

55 ימים לבחירות וקרב הסרטונים בין הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו למפלגת חוסן לישראל של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ עולה מדרגה. בחוסן לישראל לא נשארו חייבים. המפלגה פרסמה היום (שלישי) שלושה סרטונים שונים בהם תקפו את מפלגת השלטון. הראשון, עוסק בהיבט הביטחוני על רקע ההסלמה ברצועת עזה והעברת הכסף הקטארי. במהלך הסרטון מוצגים בין השאר קטעים מצוק איתן וכן של תושבי עוטף עזה רצים למקלטים. בצד קטעי הווידאו, מופיע הכיתוב "נתניהו משלם למרצחי חמאס - בתמורה קיבלנו מאות טילים ועשרות אלפי דונמים שרופים".

הסרטון השני עוסק בתקופת ההתנתקות. בחוסן לישראל הציגו את בכירי הליכוד שכיהנו בממשלתו של אריאל שרון ב-2005 לצד תמונות כוחות הביטחון מפנים בכוח תושבי גוש קטיף. הסרטון נחתם בכיתוב "נתניהו פינה בכוח יהודים, ככה לא עושים שלום בטוח". הסרטון האחרון ששוחרר עוסק בפן החברתי כלכלי, במהלכו נשמעים קטעים מנאומו הפוליטי הראשון של גנץ, לצד תמונות של מאושפזים במסדרונות בתי חולים.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
נתניהו קורא לאיחוד מפלגות הימין ומצהיר: לא אשב בממשלה עם גנץ
ח"כ כבל על מיקומו הנמוך בפריימריז: "אין בי שום חרטה"
בנט: מפלגתו של גנץ סובלת מפיצול אישיות, לעולם לא נשב בממשלתו

מתוך סרטון התעמולה של חוסן לישראל בסוגיית ההתנתקות - 12 בפברואר 2019. צילום מסך
מתוך סרטון התעמולה של בני גנץ/צילום מסך

במסגרת הקמפיין הנגטיבי, בחוסן לישראל קראו לפעילי המפלגה להעביר את הסרטונים שהפיקו ישירות לחברי הכנסת והשרים של הליכוד ואף פרסמו את מספרי הווסטאפ האישיים שלהם - זאת בכדי שאלו "יפציצו" אותם בסרטונים. הקישור שמופיע לצד שמו של נתניהו, מוביל לטלפון הנייד של מקורבו, ראש הסגל לשעבר נתן אשל.

מהליכוד נמסר בתגובה לחוסן לישראל: "רצינו להטריל בחזרה את העובדים של בני גנץ, אבל התברר שגנץ פשט את הרגל ופיטר את כולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

המהלך של חוסן לישראל בא בתגובה לסרטון של מפלגת הליכוד נגד גנץ, תוך האשמות ש"גנץ זה שמאל". במהלך הסרטון צוין כי "בני גנץ באמת גבוה", וכי גובהו מסתיר את ראש מועצת שער הנגב לשעבר אלון שוסטר "שמציע למסור לחמאס את עוטף עזה", את חילי טרופר - איש העבודה לשעבר שהצטרף לחוסן לישראל, ואת אחמד טיבי, שהוצג על רקע סמלי מפלגתו של גנץ "וילך איתו לגוש חוסם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully