וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בחירות: השמאל מאבד שני מנדטים אחרי איחוד העבודה-גשר ומרצ

לפי סקר שפורסם בחדשות 12, אם הבחירות היו מתקיימות היום הרשימה בראשות פרץ יורדת ל-9 מנדטים. גוש המרכז-שמאל מוביל במנדט על גוש הימין, אך שניהם לא מצליחים להגיע ל-61. ברקע החלטת הימין החדש לרוץ באופן עצמאי, רשימה ימנית מאוחדת הייתה זוכה ל-10 מנדטים

עריכה: אסך דרורי

לאחר האיחוד בין העבודה-גשר ומרצ, השמאל מאבד שני מנדטים - כך עלה הערב (שני) מסקר שפורסם בחדשות 12. עוד הוצג כי גוש המרכז-שמאל מוביל במנדט על גוש הימין, אולם שני הגושים לא מצליחים להגיע ל-61 מנדטים. בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ עם שוויון של 39%.

אם הבחירות היו מתקיימות היום והמפלגות מימין לליכוד, למעט הימין החדש, היו רצות ברשימה משותפת כחול לבן זוכה ל-34 מנדטים. הליכוד מגיעה ל-31 מנדטים, אחרי הרשימה המאוחדת עם 13 והעבודה-גשר ומרצ עם 9 מנדטים. ש"ס נותרת עם 8 מנדטים, יהדות התורה - 7, ישראל ביתנו - 7, הימין החדש - 6 ואיחוד מפלגות הימין - 5.

עמיר פרץ וניצן הורוביץ במהלך מסיבת העיתונאים של מפלגת עבודה- גשר' בבית העיתונאים, ת״א 13 בינואר 2019. ראובן קסטרו
ירידה של שני מנדטים. הורוביץ ופרץ, היום/ראובן קסטרו

ברקע ההודעה כי הימין החדש תרוץ באופן עצמאי בבחירות, אם כלל המפלגות מימין לליכוד יתאחדו כחול לבן נותרת המפלגה הגדולה ללא שינוי ואילו הליכוד עולה במנדט אחד ל-32. הרשימה המשותפת עדיין עם 13 מנדטים ומפלגות הימין זוכות יחד ל-10 מנדטים. העבודה-גשר ומרצ - 9, ש"ס - 8, יהדות התורה - 7 וישראל ביתנו -7.

עוד בוואלה!

הימין החדש תרוץ באופן עצמאי בבחירות: "הסיכוי היחיד של הגוש לנצח"

לכתבה המלאה
אינפו לו"ז בחירות לכנסת ה-23. אתר רשמי
אינפו לו"ז בחירות לכנסת ה-23/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully